[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers

  • 12 October 2018
  • 94 reacties
  • 5889 keer bekeken
[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers
Reputatie 3
Badge +2

Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartsenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.


94 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi @lindah2630! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!
Hi @lindah2630! Ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!

Yes dankje!
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag!
Goedenavond

Hoe kan ik mijn 0900 nummers activeren en ik kan ook niet naar het buitenland bellen.
Krijg alleen te horen dat dat niet mogelijk is
Groeten,
dennis
Reputatie 5
Badge +9
Hi Dennis. Je bent aan de beurt! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice. Ik wens je nog een fijne dag!

Goedenavond.  Ik kan geen 0900 nummers bellen.

Kunt u dat voor mij deblokkeren 

Alvast bedankt 

Martin

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gezocht via social media. Mocht je nog vragen hebben, sta ik voor je klaar!

Hoi Romy. Klopt.

Maar het probleem us nog steeds niet opgelost.

Ik kan nog steeds geen 0906 of 0909 nummers bellen. Kunt u mij daarbij helpen.

Met vriendelijke groet 

Martin.

Ik heb u ook al eennpeive bericht gestuurd.

Maar daar heeft u niet op gereageerd

Reputatie 5
Badge +9

Hi Martin. Bedankt voor de terugkoppeling. Ik zie geen blokkade staan op 0900 of 0906 nummers. Heb je jouw toestel al eens opnieuw opgestart? Zo ja, welke 0900 nummers probeer je te bereiken? (misschien zit er een automatische blokkade op vanuit Ben) Privé berichten zijn overigens enkel voor persoonsgegevens. Sorry voor de onduidelijkheid. 

Bedankt voor je reactie.

Maar u bent toch van ben?

Dus kunt u toch de automatische blokkade er af halen?

Dit gaat nu al 6 dagen zo. Of ik nu bel.

Via Facebook of privé.

Ze zeggen elke keer hetzelfde.

Maar er veranderd niks

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ja, dat klopt! Maar ik zeg dat er geen blokkade actief staat. Automatische blokkades kan ik niet verwijderen. Dit zijn bepaalde 0900/0909 nummers welke slecht staan aangeschreven. Denk hierbij aan fraude/oplichting/dure diensten. Hierom vraag ik welk nummer je probeert te bereiken zodat ik kan bekijken of het hieronder valt. 

Goedemiddag, volgens mij zit er een blokkade op 0906. Deze wil ik graag opheffen aub.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Arno. Ik heb dit even voor je nagekeken, en ik zag geen blokkade actief staan op deze nummers. Ik heb hierom jouw simkaart een kleine reset gegeven om te kijken of dit verschil maakt. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat even weten of dit gelukt is!

Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartstenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.

Ik wil graag ook gewoon naar 0900 nummers kunnen bellen. Kan die blokkade eraf gehaald worden?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jaimy! Leuk dat je ons gevonden hebt op de community en goed dat je hier contact over opneemt. Ik zie dat je inmiddels verder geholpen bent via de chat. Mocht je nog vragen hebben, sta ik voor je klaar! Ik wens je alvast een fijn weekend toe :blush:

Ik kan geen servicenummers bellen. Graag deblokkeren

Hi I have a problem to connect to the number 0906 please help me

Ik wil 0906 nummers kunnen bellen dat kan ik nu niet

Reputatie 5
Badge +9

Hi Familievente. Ik zie dat er nog een openstaand bedrag staat (laatste factuur). Zodra deze is voldaan kan ik de blokkade voor je verwijderen!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Wojciech​. I see that you aren’t logged in via your Ik-Ben account. Can you send me your phone number, local code+housenumber, date of birth and last 4 digits of the IBAN number? Then i can help you further. You can send the information to this account.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Danny! Ik zag geen blokkade op jouw account. Ik heb je simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat even weten of dit heeft mogen helpen!

Hé Romy,

Dankje!

Leuk snoetje heb je op je foto trouwens.

 

 

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan! Haha, bedankt. Fijn zo’n complimentje vlak voor het weekend :blush:  

Ik zou graag de blokkade van 0900 nummer willen deblokkeren

Wil iemand voor mij de 0900 blokkade verwijderen aub? Alles is gewoon netjes betaald en ‘n beetje onodig om dit te blokkeren.

 

Bvd,

jp

Reageer