[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers

  • 12 October 2018
  • 94 reacties
  • 5889 keer bekeken
[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers
Reputatie 3
Badge +2

Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartsenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.


94 reacties

Hoi@Ben1234! Goed van jou om gelijk contact hierover op te nemen. Ik ga snel kijken of ik de oorzaak hiervan kan vinden. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast! 😊

Hallo Ben,

graag zou ik ook 0900 nummers kunnen bellen zodat ik bijvoorbeeld de huisartsenpost en mijn energieleverancier kan bereiken. Alvast bedankt!

Groeten,
Ben

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Eduard123! Leuk dat je er bent. Begrijpelijk dat je hierdoor graag 0900 nummers gedeblokkeerd wilt hebben. Kun je mij in een privébericht je naam, telefoonnummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen?

Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartsenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.

Hallo, zou graag naar 0900 nummers willen bellen ! Dit heb je nodig om sommige bedrijven te kunnen bereiken !

 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @kimny1986, leuk dat je er bent. Hoe kan ik je helpen?

Help 

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag Angela! Via de community kan ik je niet zo snel helpen. Wil je snel geholpen worden? Dan adviseer ik je om contact op te nemen via chat of één van onze Social Media kanalen. Kijk voor contactmogelijkheden op www.ben.nl/service/contact

Hoi 

Ik wil graag de blokkade zsm op laten heffen. 

Groetjes Angela 

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen @adendubbelden! Het is overbodig om twee topics hiervoor te openen. Je wordt namelijk altijd geholpen. De reactietijd op de community is ongeveer 1 werkdag. Als je sneller geholpen wilt worden, adviseer ik je om telefonisch contact op te nemen of een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Nu je toch hier bent wil ik je graag verder helpen. Zou je mij een privébericht met jouw naam, 06-nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen?

Goede morgen, ik zou graag de blokkade eraf laten halen van het bellen naar servicenummers omdat dit ivm bellen naar huisartsenpost of sommige klantenservicenummers onmogelijk maakt.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen Wilco! Ik heb je berichtje die je privé had gestuurd ontvangen. Ik help je graag verder😊

Hallo mijn 0900 nummers zijn ook nogsteeds geblokkeerd kan dat opgeheven worden?

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @nicodemus! Ik zal de blokkade voor je verwijderen. Zou je mij dan ook je gegevens kunnen sturen op dezelfde manier als ik in het bericht hierboven heb gevraagd? Je kunt het privébericht dus sturen naar ons Moderators Account waar de link voor in het bericht staat. Ik hoor graag van je!

Bij mij zijn de 0900 nummers ook geblokkeerd. Ik zou deze blokkade graag opheffen.

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Leafgreen113!

Ik help je graag verder zodat je gebruik kunt maken van 0900-nummers. Zou je hiervoor via een privébericht op dit profiel kunnen sturen met jouw naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN kunnen sturen? Dan duik ik hier verder in.

Hoi hoi ik zou ook graag naar 0900 nummers wille belle er staat een blokkade op en ben al een tijd lid van ben only

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan, ik wens je nog een fijne dag!

Ok, bedankt.

Reputatie 5
Badge +9

Hi Jp, ik heb de blokkade voor je verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten!

Wil iemand voor mij de 0900 blokkade verwijderen aub? Alles is gewoon netjes betaald en ‘n beetje onodig om dit te blokkeren.

 

Bvd,

jp

Ik zou graag de blokkade van 0900 nummer willen deblokkeren

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan! Haha, bedankt. Fijn zo’n complimentje vlak voor het weekend :blush:  

Hé Romy,

Dankje!

Leuk snoetje heb je op je foto trouwens.

 

 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Danny! Ik zag geen blokkade op jouw account. Ik heb je simkaart een kleine reset gegeven. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten. Laat even weten of dit heeft mogen helpen!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Wojciech​. I see that you aren’t logged in via your Ik-Ben account. Can you send me your phone number, local code+housenumber, date of birth and last 4 digits of the IBAN number? Then i can help you further. You can send the information to this account.

Reageer