Beantwoord

Ben bij een heel tof event!

• 4 september 2019
  • 1 reactie
  • 300 keer bekeken

Hey Ben!

Jullie zijn mijn provider al meer dan 5 jaar en daar ben ik erg blij mee. Ik geniet altijd van alle woordgrapjes met “Ben” die ik voorbij zie komen en jullie prijzen zijn heel fijn voor wat ik er voor terug krijg; veel MB’s, onbeperkt bellen en een goede service. Verder is jullie app heel overzichtelijk en ben ik erg tevreden met hoe makkelijk ik extra MB’s kan bijbestellen, die ik dan ook gelijk kan gebruiken :)
Oftewel jullie zijn top!!

Dat is ook precies waarom ik jullie een mailtje stuur. Ik ben Sam, 20 jaar en ik woon in Amsterdam. Ik hou van mezelf ontwikkelen, creatief bezig zijn, ondernemen en mensen samenbrengen. Dat is ook waar ik nu mee bezig ben; een event organiseren rondom Groei en Bewustzijn. Het event is een avond vol live performances in de vorm van spoken word, muziek, film, dans en storytelling. Met als thema “That Special Time”; een speciaal moment, wanneer je voelt dat je leeft en even de tijd vergeet. De performers delen die avond hun “special time” en de bezoekers krijgen zo een spiegel voor om hun eigen “special times” te ontdekken. Daarnaast zal er randprogrammering zijn waar ze “special times” voor zichzelf kunnen ervaren.

Deze avond heb ik bedacht om mensen een “real life” experience te geven, omdat veel nu via social media gaat. Ik moest gelijk denken aan jullie “Ben er weer” campagne. Het sluit perfect aan, even de telefoon opzij, om je heen kijken en zo meer echte ervaringen opdoen. Het event staat ook voor persoonlijke groei, het beste uit jezelf en anderen halen en helemaal jezelf kunnen zijn. In mijn hoofd koppelde ik dat gelijk aan jullie “Ben jezelf”.
Jullie doen veel voor jongeren heb ik het idee, geven studentenkorting, hebben een hippe uitstraling die meegaat met de tijd en willen jongeren het goede voorbeeld geven met de campagnes. Aangezien ik zelf 20 jaar ben en met het event een inspirerende boodschap wil overbrengen. Denk ik dat onze doelgroepen naadloos aan elkaar aansluiten.

Dat brengt mij dan ook tot de reden van mijn mail: ik zou onwijs graag met jullie willen samenwerken! Dat zou het plaatje compleet maken. Een event met een “message” en een samenwerkingspartner die daar ook voor staat!
Dat zou echt heel tof zijn. Ik zou het heel tof vinden om op korte termijn met jullie te kijken of er mogelijkheden tot samenwerking zijn. Ik hoop dat ik jullie enthousiast heb kunnen maken!!!

Het hele concept van de avond kan ik jullie toesturen met nadere informatie..

Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoord!

Groetjes,
Sam
icon

Beste antwoord door Romy 6 september 2019, 12:25

Hi Sam! Wat leuk!! Ik heb je een prive bericht verstuurd met meer informatie 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Hi Sam! Wat leuk!! Ik heb je een prive bericht verstuurd met meer informatie 🙂

Reageer