Beantwoord

bewindvoerder van mijn zusje heeft zonder toestemming contract overname gedaan op mijn beide nummers

  • 26 June 2021
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

  • Ben op dreef
  • 3 reacties

Hallo! 

Ik heb sinds kort naast mijn oude nummer van ben ook een nieuwe nummer genomen en gelijk ook n mooie toetsel erbij!

 

Alles ging goed todat ik ben belde om me wifi bundel te wijzigen omdat ik dat vanuit ben pagina zelf niet kon.

 

Vervolgens vertelde ben mij dat het niet mag zonder mijn bewindvoerder 

 

Ik was in shock, bewindvoerder? Maar die heb ik helemaal niet ,

 

Mijn zusje heeft er wel 1 maar ik en mijn zusje wonen niet eens samen dus hoe komt die gozer aan mijn nummer uberhout? En wie geeft hem de recht om dat te doen?

 

De klanten services kon niks voor me doen, en heeft me ook niet geholpen! Dus ik belde heel erg woedend naar mijn zusje bewindvoerder en ik zei dat ie per onmiddellijk mijn contract teeug moet geven, hij zij dat hij echt geen idee heeft hoe Ben dit gedaan heeft en onze geboortedatum door elkaar haalde, 

(Hoe is dit mogelijk als mijn zusje niet eens 1 telefoon provider heeft? )

Dit is zijn sms naar mij toe

 

 

"Ik heb gebeld met BEN. Ze hadden niet goed gekeken naar geboortedatum en jouw nummers onder bewind gezet. Ze gaf aan om dat per mail aan hen door te geven. Dat heb ik gedaan. Hopelijk pakken ze dat zo snel mogelijk op"

 

Dus waneer zal ben hier achteraan gaan en mijn abonoment terug geven?

Is mijn factuur met mijn privey gegevens ook naar meneer bewindvoerdertje gegaan?!

Ik was 10€ buiten bundel door data aan te zetten door zijn fout!

 

Ben vreselijk teleurgesteld in ben dat ze mij niet even hebben laten weten dat een of andere gozer mijn contract uit het niks claimt!

Ik hoop dat ben hier wat aan doet in de toekomst zodat mensen zoals hem hier geen misbruik van maken 

 

Blijkbaar vond ben ondanks dat ik 26 was blijkbaar niet genoeg om mij te laten weten dat iemand mijn abonoment over wilt nemen.

 

Dus bij deze kan elke bewindvoerder hier misbruik van maken zolang ze jouw naam en gegevens hebben!

 

Ik ben sinds 2017 klant bij jullie maar dit is 2 klappen in mijn gezicht

icon

Beste antwoord door Merve 2 July 2021, 12:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Amar! Wat naar dat er zo veel is gebeurd met jouw contract bij Ben. Ik kan me zeker voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Allereerst sorry voor al het ongemak! Ik wil je graag verder helpen. Hiervoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven?

Hoi @Amar! Wat naar dat er zo veel is gebeurd met jouw contract bij Ben. Ik kan me zeker voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Allereerst sorry voor al het ongemak! Ik wil je graag verder helpen. Hiervoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven?

Ik weet niet hoe ik jou een prive berichtje kan sturen! Wil je me daarbij helpen?

Hoi @Amar! Wat naar dat er zo veel is gebeurd met jouw contract bij Ben. Ik kan me zeker voorstellen dat je hier niet blij van wordt. Allereerst sorry voor al het ongemak! Ik wil je graag verder helpen. Hiervoor heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven?

Hey het is me gelukt! Ik heb een privébericht gestuurd met de gegevens 

Weet je hoe lang het in beslag gaat voordat zoiets gecorrigeerd word?

Hallo? Ik heb echt van niemand een bericht gekregen die mij hiermee wilt helpen!

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Amar! Sorry dat het even heeft geduurd. Ik heb je een privébericht gestuurd.

Reageer