Beantwoord

Blokade 0900 nummers

• 3 december 2018
  • 8 reacties
  • 174 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik las op dit forum dat er blokades op 0900 nummers en betaalde sms diensten opgeheven kunnen worden. Zou dit ook bij mij gedaan kunnen worden? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Romy 7 december 2018, 16:13

Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb de blokkade verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Goedemiddag,

Ik las op dit forum dat er blokades op 0900 nummers en betaalde sms diensten opgeheven kunnen worden. Zou dit ook bij mij gedaan kunnen worden? Alvast bedankt!

Hi! Kan je mij in een privé bericht versturen om welk telefoonnummer het gaat?
Ik moet met enige noodzaak het 0900 nummer bellen van de OV-chipkaart. Zou iemand ook heel graag de blokkade van mijn nummer af willen halen?
Reputatie 5
Badge +9
Ik moet met enige noodzaak het 0900 nummer bellen van de OV-chipkaart. Zou iemand ook heel graag de blokkade van mijn nummer af willen halen?

Ik ga even met je meekijken of er een blokkade actief is op de simkaart. Kan je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum kunnen versturen?
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw gegevens! Ik heb de blokkade verwijderd. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten.
Ik schrik ook een beetje dat ik geen 0900 nummers kan bellen. Mijn abonnement sim only is weliswaar nog maar kort geleden ingegaan maar ik wil nu toch graag als het nodig is 0900 nummers bellen.
Reputatie 5
Badge +12
Ik schrik ook een beetje dat ik geen 0900 nummers kan bellen. Mijn abonnement sim only is weliswaar nog maar kort geleden ingegaan maar ik wil nu toch graag als het nodig is 0900 nummers bellen.

Hoi jacqjeroni, het klopt inderdaad dat we deze dienst standaard blokkeren maar de blokkade kan wel direct verwijderd worden 🙂 Ik zie dat je inmiddels al geholpen bent door mijn collega van de telefonische klantenservice.
Hoi Wietske, ja klopt is al opgelost telefonisch via de klantenservice.😊
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen en graag gedaan namens mijn collega, Wietske! Ik wens je een fijne dag.

Reageer