Blokkade 0900 nummers

  • 19 November 2018
  • 13 reacties
  • 719 keer bekeken

Ik kan geen 0900 nummers bellen. Heb al wel langer dan 2 maanden dit abbonnement. Zouden jullie deze blokkade kunnen verwijderen?

13 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Ik kan geen 0900 nummers bellen. Heb al wel langer dan 2 maanden dit abbonnement. Zouden jullie deze blokkade kunnen verwijderen?

Hi Krisie, ik kan me voorstellen dat je graag volledig gebruik wilt maken van jouw abonnement. Ik ga dit in ieder geval voor je nakijken. Kun je mij in een privĂ© bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan zoek ik het meteen voor je uit. 🙂
ik kan geen 0900 nummers bellen zouden jullie de blokkade eraf kunnen halen aub ..
Reputatie 5
Badge +9
ik kan geen 0900 nummers bellen zouden jullie de blokkade eraf kunnen halen aub ..

Hi! Ik heb het voor je nagekeken en ik heb je een privé bericht verstuurd.
Hetzelfde bij mij is het geval, ook geen 0900-nummer. Ook ik zou graag de blokkade verwijderd willen hebben. Ik ben sinds 2 mnd nieuw bij Ben en heb nummerbehoud, maakt dat nog uit?
Reputatie 5
Badge +12
Hetzelfde bij mij is het geval, ook geen 0900-nummer. Ook ik zou graag de blokkade verwijderd willen hebben. Ik ben sinds 2 mnd nieuw bij Ben en heb nummerbehoud, maakt dat nog uit?

Nee hoor, dat kan geregeld worden Martijn! Ik heb de blokkade bij deze voor je verwijderd. Zou je alleen nog jouw telefoon willen herstarten? Dan is het bellen naar premium diensten weer mogelijk.
dankjewel!
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan!
Hallo,
Kan voor mijn nummer ook de blokkade op 0900 nummers verwijderd worden?
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Kun je mij in een privé bericht laten weten om welk telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum het gaat?
Hi! Kun je mij in een privé bericht laten weten om welk telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum het gaat?
Hallo Romy,
Ik kan je geen prive bericht sturen omdat jij me niet volgt.
Reputatie 5
Badge +9
Ik zie dat het inmiddels gelukt is. Ik heb jouw instellingen aangepast. Je kunt over een kwartier jouw toestel opnieuw opstarten. Laat me even weten of het gelukt is!
Het werkt nu wel.
Thx!
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen! Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer