Blokkade 0900 nummers verwijderen

  • 8 November 2017
  • 7 reacties
  • 497 keer bekeken

Ik kan geen 0900 nummers bellen maar zou dit wel graag willen.
Kunnen jullie de blokkade eraf halen?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Helen, leuk dat je op het forum je vraag stelt! Van harte welkom.

Natuurlijk kan de blokkade voor het bellen naar 0900 nummers ook bij jou verwijderd worden. Jouw verzoek heb ik direct verwerkt! Om de wijziging te verwerken zou je alleen nog even je toestel moeten herstarten zodat de simkaart opnieuw verbinding kan maken met het netwerk. Laat je het weten?
Hi Angelique,

Ik zit met hetzelfde probleem. Zou je de blokkade voor het bellen naar 0900 nummers ook van mijn telefoon willen halen?

Groeten Elize
Reputatie 6
Badge +8
Hi Angelique,

Ik zit met hetzelfde probleem. Zou je de blokkade voor het bellen naar 0900 nummers ook van mijn telefoon willen halen?

Groeten Elize


Ja tuurlijk, Elize! Bij deze heb ik de blokkade voor je verwijderd. Het enige wat jij nog even hoeft te doen is je toestel herstarten. Zo maakt de simkaart opnieuw verbinding met het netwerk en kan zo de deblokkade verwerken. Laat je weten of het is gelukt?
zou graag de blokkade 0900 nummers eraf willen
Reputatie 5
Badge +12
zou graag de blokkade 0900 nummers eraf willen

Dat kan worden geregeld Muissie4! Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer?
graag de blokkade van de 0900 nummers eraf aub
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb dit even voor je nagekeken. Je hebt een blokkade ontvangen op de simkaart omdat er nog twee betalingen openstaan. Ik wil je adviseren de e-mail van 28/12 aan te houden. Kan ik nog iets voor je doen?

Reageer