Beantwoord

data bundel verhogen

• 8 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 38 keer bekeken

ik wil graag mijn data bundel verhogen maar krijg steeds dat ik moet in loggen bij mijn ben,nl hoe kan ik dit anders doen
icon

Beste antwoord door Jill 9 augustus 2018, 09:18

Hi Hildae, om de bundel te wijzigen moet je inderdaad inloggen op de Ik Ben pagina. Als je mij een privébericht stuurt met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer met daarin de wijziging die je wilt doen dan help ik je graag verder.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Hildae, om de bundel te wijzigen moet je inderdaad inloggen op de Ik Ben pagina. Als je mij een privébericht stuurt met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer met daarin de wijziging die je wilt doen dan help ik je graag verder.
goeie middag jill

Vraag hoe stuur ik jou een privebericht

gr hilda eleveld pijlman
Reputatie 5
Badge +7
O sorry dat vergeet ik er helemaal bij te vermelden! Het kan via deze link
Reputatie 5
Badge +7
Bedankt voor het sturen van je gegevens. Ik kan jouw bundel aanpassen naar 2000MB. De prijs van het abonnement wordt dan 20.50 euro. Kan ik de wijziging voor je doen?
hallo jill

Je mag mij aan passen
zou dan er wel een bewijs van willen
en mijn in log gegevens erbij willen hebben

gr hilda eleveld pijlman
Reputatie 5
Badge +7
Oké! Ik heb de bundel voor je aangepast. Je krijgt er een bevestiging van per e-mail.

Voor de Ik Ben pagina heb ik je een aparte e-mail gestuurd met hierin een link om het wachtwoord te wijzigen, zodat je kunt inloggen.
hoi jill

vraag na welk email heb je die gestuurt due bevestiging want heb nog niks ontvangen
en die voor inloggen ook niet

gr hilda eleveld pijlman
Reputatie 5
Badge +7
Ah ik had wat anders staan. Ik heb het e-mail adres aangepast. De e-mails zijn onderweg.

Reageer