Beantwoord

Foto’s versturen via MMS/SMS

• 11 januari 2018
  • 1 reactie
  • 16582 keer bekeken

Ik wil foto’s versturen via sms maar dat lukt niet. Ik krijg steeds de status terug dat het niet wordt afgeleverd. Hoe kan ik dat veranderen?
icon

Beste antwoord door Snoeshaantje 12 januari 2018, 06:49

MMS is al achterhaald eigenlijk.

Foto's versturen via sms kan niet, sms is alleen korte tekstberichten, 160 tekens. Zodra je een foto, smiley toevoegt wordt dit omgezet door de telefoon in MMS.

Je krijgt de melding dat het niet wordt afgeleverd.
Verschillende providers ondersteunen geen MMS meer, om die reden krijg je de melding van de berichtencentrale dat het niet kan worden afgeleverd. Hier kun je niets aan veranderen.
Vanaf maart wordt MMS niet meer ondersteunt door Ben.

Wat wel kan is bijvoorbeeld WhatsApp gebruiken om foto's te versturen, doe je dit via wifi is het zelfs gratis.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4
MMS is al achterhaald eigenlijk.

Foto's versturen via sms kan niet, sms is alleen korte tekstberichten, 160 tekens. Zodra je een foto, smiley toevoegt wordt dit omgezet door de telefoon in MMS.

Je krijgt de melding dat het niet wordt afgeleverd.
Verschillende providers ondersteunen geen MMS meer, om die reden krijg je de melding van de berichtencentrale dat het niet kan worden afgeleverd. Hier kun je niets aan veranderen.
Vanaf maart wordt MMS niet meer ondersteunt door Ben.

Wat wel kan is bijvoorbeeld WhatsApp gebruiken om foto's te versturen, doe je dit via wifi is het zelfs gratis.

Reageer