Beantwoord

Gebeld door een buitenlands nummer

• 5 februari 2018
  • 4 reacties
  • 6527 keer bekeken

Ik ben vrijdagmiddag gebeld door het volgende nummer +8818213079, ik had deze oproep gemist, en belde terug omdat ik dacht dat het mijn werk was. Toen ik terug belde kreeg ik een bandje, wat mij in het engels vertelde dat het nummer niet bereikbaar was. Gelijk opgehangen. Mijn vriend zij deze nummers niet terug te bellen, omdat ze op deze manier geld van je af nemen. En idd het had mij €2.45 gekost. Het nummer opgezocht op internet en enigste wat ik kon vinden, was dat het een duits nummer was. @Ben kun je deze nummers blokkeren? @Klanten Ben, adviseer ik niet terug te bellen naar dit soort nummers. Kost je alleen maar geld.
icon

Beste antwoord door Rox 5 februari 2018, 13:20

Hoi Esther! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier behoorlijk van schrikt! Extra kosten zijn natuurlijk nooit een leuke verrassing! In dit topic lees je hoe jij een telefoonnummer kunt blokkeren. Dit kunnen wij niet doen in het systeem voor je, het is gelukkig heel gemakkelijk.

In dit artikel lees je meer over betaalde buitenlandse telefoonnummers en hoe jij je zelf hier tegen kan beschermen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Hoi Esther,
Dank voor het delen van dit bericht!
Weten we in iedergeval welk nummer we niet moeten terugbellen!

Groet Richard.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Esther! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier behoorlijk van schrikt! Extra kosten zijn natuurlijk nooit een leuke verrassing! In dit topic lees je hoe jij een telefoonnummer kunt blokkeren. Dit kunnen wij niet doen in het systeem voor je, het is gelukkig heel gemakkelijk.

In dit artikel lees je meer over betaalde buitenlandse telefoonnummers en hoe jij je zelf hier tegen kan beschermen.
Bedankt voor de reactie, ik heb het nummer gelijk geblokkeerd. Daarnaast ht artikel gelezen over het bellen vanuit het buitenland met vreemde nummers. Waar ik dus niet aan had gedacht dat je vanuit apps ook toestemming kan geven om te bellen. Ga dit eens verder bekijken.
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Esther #Benervoorjou

Reageer