Beantwoord

Geen accesoires na bestelling?

  • 26 January 2019
  • 3 reacties
  • 894 keer bekeken

Goedenmiddag,

Afgelopen dinsdag ben ik een abbonement aangegaan bij BEN voor een Iphone 7. Nu heb ik zelf geen oordoppen erbij gekregen en ik vroeg mij af of dit zo hoorde. Verder vroeg ik mij af waarom mijn oplader niet een originele Apple oplader is. Ik ben redelijk nieuw in dit soort dingen, dus het spijt me zeer als er iets is gevraagd wat algemeen bekend is.

Nog een fijne dag,
icon

Beste antwoord door Wietske 28 January 2019, 12:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor jouw gegevens. Ik heb dit even voor je nagekeken en ik zag dat je jouw bestelling hebt geplaatst via Ritel Online. Zij hebben jou dan ook de producten geleverd en ik wil je adviseren contact op te nemen met hen.
Reputatie 5
Badge +12
Goedenmiddag,

Afgelopen dinsdag ben ik een abbonement aangegaan bij BEN voor een Iphone 7. Nu heb ik zelf geen oordoppen erbij gekregen en ik vroeg mij af of dit zo hoorde. Verder vroeg ik mij af waarom mijn oplader niet een originele Apple oplader is. Ik ben redelijk nieuw in dit soort dingen, dus het spijt me zeer als er iets is gevraagd wat algemeen bekend is.

Nog een fijne dag,


Hoi FadelEH, onhandig dat je niet de complete bestelling hebt ontvangen! Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik kijk graag met je mee. Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer?
Reputatie 6
Badge +3
Bij een Huawei zit dit er altijd standaard bij, weet niet hoe het met Apple zit!
😄

Reageer