Maar daar kon ik niet uit opmaken hoe ik, of een ander, het vervolgens dan moet doen...
Beste antwoord door Angelique
Bekijk origineelBeste antwoord door Angelique
Bekijk origineelIk help je graag verder via dit topic.
Zouden jullie dit ook op mijn simkaart aan willen passen?
Hi Irma, bedankt voor je bericht. Leuk dat je ons op de community gevonden hebt! Ik zag dat deze functie bij jou al uit stond. Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd op je simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten!
Hallo,
Zou je dit ook bij mij kunnen uitschakelen?
groetjes, Irma.
Hi Nielsch! Ik zie nog geen privé gegevens terug. Heb je de link gebruikt die mijn collega heeft doorgegeven? (https://community.ben.nl/members/ben-moderators-1457)
zou je dit bij mij ook uit willen zetten?
ik stuur mijn gegevens even via pb.
Hoi
Zou je het voor mij ook willen uitzetten? Alvast bedankt
Ik heb het voor je aangepast! Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is!
Bedankt! Dat is 92
Hi! Ik maak dit graag in orde voor je. Kun je me de laatste twee cijfers geven van het nummer waar het om gaat?
Kan dit bij mij ook aangepast worden? Bedankt!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.