Beantwoord

Hoe kan ik mijn nummer doorschakelen

• 30 januari 2018
  • 7 reacties
  • 1733 keer bekeken

hoe kan ik mijn nummer door zetten naar mijn vaste huistelefoon?
icon

Beste antwoord door Rox 30 januari 2018, 11:03

Hoi martin3dsc, dat is een goede vraag!

Doorschakelen is eenvoudig, je schakelt je mobiele nummer door via het menu van je mobiele telefoon. Toets de code *21 in, gevolgd door het telefoonnummer waarnaar je wilt doorschakelen en eindig met een #. Dit ziet er bijvoorbeeld als volgt uit: *210701234567# gevolgd door OK. Alle inkomende gesprekken worden nu automatisch naar dit nummer doorgeschakeld. Kijk voor meer informatie over doorschakelen ook in de handleiding van je mobiele telefoon. Je betaald hiervoor dezelfde kosten dan wanneer je belt.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi martin3dsc, dat is een goede vraag!

Doorschakelen is eenvoudig, je schakelt je mobiele nummer door via het menu van je mobiele telefoon. Toets de code *21 in, gevolgd door het telefoonnummer waarnaar je wilt doorschakelen en eindig met een #. Dit ziet er bijvoorbeeld als volgt uit: *210701234567# gevolgd door OK. Alle inkomende gesprekken worden nu automatisch naar dit nummer doorgeschakeld. Kijk voor meer informatie over doorschakelen ook in de handleiding van je mobiele telefoon. Je betaald hiervoor dezelfde kosten dan wanneer je belt.
Dank voor het snelle antwoord
en het doorschakelen ongedaan maken ??

gr
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan! #Benervoorjou het opheffen van een doorschakeling is nog makkelijker, je hoeft hier alleen ##002# voor te bellen met je toestel, hiermee worden alle doorschakelingen verwijderd. Wel is het noodzakelijk om hierna even je telefoon helemaal uit en weer aan te zetten zodat jouw simkaart zich opnieuw verbind met het netwerk.
Dat is nu niet zo gemakkelijk ##002# is snel gedaan, maar uit en aan en opstarten zijn wel wat meer handelingen.
Is het mogelijk om het doorschakelen ertraagt te laten plaats vinden? b.v. na 5 keer wektoon dan pas doorschakelen
gr Martin
Reputatie 7
Badge +7
Jazeker Martin! Ook dit is mogelijk! Om dit te kunnen doen toets je de code **002*[nummer]*11*[sec]# bij [nummer] vul je het nummer in dat je wil doorschakelen en bij [sec] vul je het aantal seconde in waarna het nummer moet worden doorgeschakeld
Oh Roxy dat is mooier dan dat ik me had kunnen voorstellen.
Is er ergens documentatie te vinden zo dat ik me zelf kan verdiepen in alle mogelijkheden?
gr Martin
Reputatie 7
Badge +7
Aaaah fijn om te lezen 😃 Wat voor documentatie bedoel je precies? Naar aanleiding van ons gesprek hier heb ik eerder vandaag wel dit topic aangemaakt over doorschakelen.

Reageer