Beantwoord

Hoe zet ik sms'en naar betaalde diensten aan?

• 7 februari 2018
  • 8 reacties
  • 993 keer bekeken

hoe zet ik betaalde sms diensten aan?
ik krijg iedere keer een mailtje terug dat het mislukt is

groetjes jacqueline
icon

Beste antwoord door Angelique 8 februari 2018, 08:53

Hoi Jacqueline, welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag hebt gesteld over de blokkade voor het sms'en naar betaalde diensten.

Met de Ik Ben pagina en Ben App kun je veel zaken zelf regelen. Bijvoorbeeld het wijzigen van je bundel(s), je belstatus bekijken en nog vele andere dingen. Wil je een overzicht met de dingen die jij allemaal kunt doen op jouw persoonlijke Ik Ben account, klik dan hier. Voor het verwjderen van bepaalde blokkades is het tot op heden nog wel nodig om contact op te nemen met Ben.

Direct heb ik de blokkade voor het sms'en naar betaalde diensten verwijderd. Wil jij je toestel volledig uit- en weer aanzetten? Zo kan de simkaart het verzoek verwerken. Let er wel op dat bepaalde diensten kosten in rekening kunnen brengen voor het sms'en naar het nummer. Informeer daarom altijd eerst naar de kosten zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor deze informatie. Ik heb de simkaart voorzien van een reset. Wil jij nogmaals je toestel volledit uit- en opnieuw aanzetten om te zien of het hierna wel lukt?
Nee er zijn geen blokkades actief simkaart al in een andere tel gedaan maar werk ook niet ik blijf mailtje terug krijgen dat het niet gelukt is
Reputatie 6
Badge +8
Bij ons is er geen blokkade meer van toepassing die het sms'en naar de desbetreffende dienst tegen kan houden. Zou je op de website Payinfo of smsdienstenfilter willen nakijken of er eventuele blokkades actief zijn? Geven zij aan dat er geen blokkades zijn, test dan je simkaart in een ander toestel om te zien of het dan wel lukt om het bericht te versturen.
Dit is de mail die is dan krijg direct naar me SMS

Het sms'je wordt verzonden maar ik krijg dan gelijk een mailtje in me mail box dat de SMS betaling niet gelukt is en dan wordt ik doorgestuurd naar de site payinfo om de blokkade op te heffen het gaat inderdaad om het nummer met de laatste 2 cijfers 30 ik heb me toestel al opnieuw uit en aan gezet maar ook dat werk niet
Reputatie 6
Badge +8
Vreemd dat het nog niet zou lukken om te sms'en naar deze diensten.. In je bericht heb je het over 'beide nummers'. Jouw account op het forum staat gekoppeld aan één mobiel nummer. Voor het nummer waarvan de laatste twee cijfers 30 zijn heb ik de blokkade verwijderd. Welke (fout) melding krijg je als je wilt sms'en naar de desbetreffende dienst met het mobiele nummer waarvan de laatste twee cijfers 30 zijn?
goedemorgen allemaal
en nog steeds niet gelukt tel al uit en aan gezet erg vervelend dit zeker als je al 2 jaar klant ben bij ben ik heb het op beide nummers die ik heb van ben van alles al geprobeerd en het werk nog steeds niet!
dank je wel voor de reacties dames!
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jacqueline, welkom op het forum! Leuk dat je hier je vraag hebt gesteld over de blokkade voor het sms'en naar betaalde diensten.

Met de Ik Ben pagina en Ben App kun je veel zaken zelf regelen. Bijvoorbeeld het wijzigen van je bundel(s), je belstatus bekijken en nog vele andere dingen. Wil je een overzicht met de dingen die jij allemaal kunt doen op jouw persoonlijke Ik Ben account, klik dan hier. Voor het verwjderen van bepaalde blokkades is het tot op heden nog wel nodig om contact op te nemen met Ben.

Direct heb ik de blokkade voor het sms'en naar betaalde diensten verwijderd. Wil jij je toestel volledig uit- en weer aanzetten? Zo kan de simkaart het verzoek verwerken. Let er wel op dat bepaalde diensten kosten in rekening kunnen brengen voor het sms'en naar het nummer. Informeer daarom altijd eerst naar de kosten zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Reageer