Beantwoord

Ik wil een blokkade op 0900 nummers, hoe doe ik dat?

• 17 november 2017
  • 3 reacties
  • 455 keer bekeken

wil blijvende blokkade voor 0900 betaalnummers, hoe doe ik dat?, want lees hier niets over op ik ben..
icon

Beste antwoord door Rox 20 november 2017, 08:40

Goedemorgen corprinse222! Als ik het goed begrijp wil jij voor eens en altijd de 0900 nummers blokkeren op jouw Ben simkaart! Ik ga je hiermee helpen. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Het klopt dat jij niet zelf via IkBen een blokkade of deblokkade kunt plaatsen op 0900 nummers, dit kunnen wij echt alleen via de klantenservice doen. Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb dit voor je in orde gebracht!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen corprinse222! Als ik het goed begrijp wil jij voor eens en altijd de 0900 nummers blokkeren op jouw Ben simkaart! Ik ga je hiermee helpen. Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Het klopt dat jij niet zelf via IkBen een blokkade of deblokkade kunt plaatsen op 0900 nummers, dit kunnen wij echt alleen via de klantenservice doen. Ik ben meteen het systeem ingedoken en heb dit voor je in orde gebracht!
Hoi Rox. heel hartelijk bedankt hiervoor, Heb dit ben abonnement voor mijn zoon genomen, en vind het veiliger dat er door wie dan ook geen betaalnummers gebruikt kunnen worden, zo houden we de kosten binnen de perken. Grtjs. Cor.
Reputatie 7
Badge +7
Heel erg graag gedaan Cor! Ik snap het helemaal, ik ben blij dat ik jou kon helpen. Ik wil jou zoon heel veel plezier wensen met het Ben abonnement en mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben dan weet je mij te vinden 😃

Reageer