[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers

  • 12 October 2018
  • 94 reacties
  • 5890 keer bekeken
[Info] Bellen naar 0900 nummers en servicenummers
Reputatie 3
Badge +2

Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartsenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.


94 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ja, dat klopt! Maar ik zeg dat er geen blokkade actief staat. Automatische blokkades kan ik niet verwijderen. Dit zijn bepaalde 0900/0909 nummers welke slecht staan aangeschreven. Denk hierbij aan fraude/oplichting/dure diensten. Hierom vraag ik welk nummer je probeert te bereiken zodat ik kan bekijken of het hieronder valt. 

Ik kan geen servicenummers bellen. Graag deblokkeren

Hi I have a problem to connect to the number 0906 please help me

Hé Romy,

Dankje!

Leuk snoetje heb je op je foto trouwens.

 

 

Ok, bedankt.

Goedemorgen,

Zou de blokkade voor het bellen naar een 0900 nummer bij mij verwijderd kunnen worden?
Alvast bedankt.

Met vriendelijk groet,
Yannick
Reputatie 5
Badge +9
Hi Yannick. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gezocht via de chat en dat mijn collega voor jou de blokkade heeft verwijderd. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik dat graag. Ik wens je alvast een fijn weekend toe!
Hallo allemaal,ik kan helaas ook geen enkel service, 0900 of 0906 nummer bellen, ook sms diensten werken niet. Ik ben echt net lid van Ben en wil dit graag werkend krijgen! had de chat al gevraagd maar dat werkte niet. Kan iemand helpen?
thanks!!!
Hii, ik kan geen enkel 0900/0906 etc nummer bellen,en geen sms diensten gebruiken? de blokkade is eraf gehaald door de klantenservice maar het werkt nog steeds niet.
Kan iemand mij helpen? 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Ik wil je graag verder helpen in dit topic, Sirius.
Goedenavond,
ik krijg ook een melding dat het niet toegestaan is om te bellen naar een 0900-nummmers
Kan dit verholpen worden?
Reputatie 5
Badge +6
Hoi! Ik wil je graag helpen. Kun je mij een privébericht sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het meteen voor je in orde.
Hey,

Ik kan momenteel ook geen service nummers bellen en zou de blokkade er graag van af hebben.

Groeten,

Tjerry
Reputatie 5
Badge +9
Hi Tjerry. Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gelukt is.

Hallo mijn 0900 nummers zijn ook nogsteeds geblokkeerd kan dat opgeheven worden?

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen Wilco! Ik heb je berichtje die je privé had gestuurd ontvangen. Ik help je graag verder😊

Goede morgen, ik zou graag de blokkade eraf laten halen van het bellen naar servicenummers omdat dit ivm bellen naar huisartsenpost of sommige klantenservicenummers onmogelijk maakt.

Reputatie 5
Badge +6

Goedemorgen @adendubbelden! Het is overbodig om twee topics hiervoor te openen. Je wordt namelijk altijd geholpen. De reactietijd op de community is ongeveer 1 werkdag. Als je sneller geholpen wilt worden, adviseer ik je om telefonisch contact op te nemen of een berichtje sturen via Facebook of Twitter. Nu je toch hier bent wil ik je graag verder helpen. Zou je mij een privébericht met jouw naam, 06-nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen sturen?

Hoi 

Ik wil graag de blokkade zsm op laten heffen. 

Groetjes Angela 

Reputatie 5
Badge +6

Goedemiddag Angela! Via de community kan ik je niet zo snel helpen. Wil je snel geholpen worden? Dan adviseer ik je om contact op te nemen via chat of één van onze Social Media kanalen. Kijk voor contactmogelijkheden op www.ben.nl/service/contact

Help 

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @kimny1986, leuk dat je er bent. Hoe kan ik je helpen?

Good day. How can I unblock calls to numbers 0906? Can you help me?
Reputatie 5
Badge +9
Hi! I helped you in this topic. 😊
Met het Ben abonnement kun je vanaf de eerste dag bellen naar 0900 servicenummers. Superhandig voor als je bijvoorbeeld naar de huisartstenpost moet bellen. Mocht je tijdens de belpoging te horen krijgen dat de oproep niet is toegestaan? Laat dan in dit topic een reactie achter. Het kan zijn dat er dan een blokkade opstaat. Als je juist wel een blokkade wilt op het bellen naar service nummers, dan mag je hier natuurlijk ook altijd een berichtje achterlaten.

Reageer