[Info] Wat is vriendenvoordeel?

  • 24 January 2019
  • 2 reacties
  • 1356 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
Wat is Ben vriendenvoordeel?
Via Ben vriendenvoordeel kun jij een extraatje verdienen én je vrienden een goede deal geven. Wat je daarvoor moet doen? Niet zo heel veel eigenlijk. Doe mee met Ben vriendenvoordeel en deel je persoonlijke link met vrienden: via social media, per mail of met een WhatsApp gezellig in de kroeg. Jullie kunnen zelfs tot 33 euro verdienen samen! De beloning deel je met je vriend en zal verrekend worden als een korting op de eerste factuur na de goedkeuring van het abonnement.

Nieuwsgierig? Ga dan naar www.ben.nl/vriendenvoordeel

Hoe kan vriendenvoordeel gedeeld worden?
Je kan jouw persoonlijke link delen via de Ben vriendenvoordeel pagina in Ik Ben. Deze link kan onbeperkt gedeeld worden, maar elke klant mag maximaal 20 nieuwe klanten aanbrengen.

Hoe hoog is de beloning?
De vergoedingen variëren per type abonnement:
- Abonnement Sim Only 16,00 euro (8,25 euro per persoon)
- Abonnement met toestel 33,00 euro (16,50 euro per persoon)

Hoe en wanneer krijg ik de beloning?
De beloning wordt verrekend op de eerste factuur nadat de bestelling is goedgekeurd. Dit duurt minimaal 14 dagen in verband met de bedenktijd. Wanneer het bedrag van de beloning hoger is dan het bedrag van de eerstvolgende factuur, dan zal de resterende beloning worden verrekend op de factuur daarna.

Ik heb mijn abonnement opgezegd, krijg ik nog een beloning?
Het uitbetalen van de beloning kan alleen wanneer de klant nog een factuur krijgt in de looptijd van het abonnement. Is het abonnement opgezegd, maar volgt er nog een factuur van de laatste maand? Dan zal de vriendenvoordeel korting verrekend worden op deze factuur. Is de laatste factuur al geweest? Dan kan de korting niet verrekend worden.

Kan de vriendenvoordeel vergoeding ook los uitbetaald worden op mijn rekening?
Nee, het uitbetalen van de vriendenvoordeel vergoeding is niet mogelijk. Deze kan alleen verrekend worden met de factuur.

2 reacties

leuke actie, wel onhandig uitlegge die 50cent en 8 of 16 euro. wil je tientje of 20 euri korting bekt lekkerder in de kroeg. 🤑
Reputatie 5
Badge +9
Haha, maar bekt korting sowieso niet al lekker? 😉

Reageer