Is het bij Ben mogelijk om je overgebleven min/MB's mee te nemen?

• 15 februari 2017
  • 1 reactie
  • 290 keer bekeken

Vroeg me af, wat zo velen al gevraagd hebben waarschijnlijk, waarom ik geen sms, mb's en beltegoed kan/mag meenemen? Maar als ik meer verbruik ik wel moet bij betalen? Beetje eenrichtings verkeer en vorm van diefstal. Nou weet ik dat de meeste Nederlanders niet zo moeilijk zijn en eigenlijk alles wel best vinden, is het niet na 1 dag dan wel de volgende haha.

Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi reinck1, leuk dat je via het forum een bericht stuurt! Welkom 🙂 Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar een ander onderwerp.

Bij Ben is het inderdaad niet mogelijk om de overgebleven minuten en of MB's mee te nemen naar de volgende maand. Bij Ben beginnen de bundels altijd opnieuw op de eerste dag van de nieuwe kalendermaand. Als het blijkt dat je veel minuten en of MB's blijft overhouden aan het einde van de maand, dan heb je (gezien je contracttermijn) de mogelijkheid om je abonnement elke maand opnieuw aan te passen 🙂