Is het mogelijk om mijn Community account te verwijderen?

  • 18 mei 2017
  • 20 reacties
  • 7888 keer bekeken

Beste Ben,

Hoe kan ik mijn account hier helemaal sluiten?

Met vr. groet, Folkert

20 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb je account verwijderd. Ik wens je een fijne dag!

Graag mijn account ook verwijderen. Ik kreeg gisteren opeens een bericht terwijl ik al maanden of zelfs een jaar niet meer bij ben zit, vreemd! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi! Ik heb je account verwijderd. Ik wens je een fijne dag toe!

@Merve zou je mijn  Community account ook kunnen verwijderen?

Reputatie 4
Badge +6
Hi! Je account is verwijderd. Ik wens je een mooie dag!
Wilt u a.u.b. mijn account verwijderen.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Bonnie. Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Ik wens je een fijne dag!
Wilt u a.u.b. mijn account verwijderen? Ik doe er namelijk niets mee.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Linda. Wat is de reden dat je jouw account wilt verwijderen? Als je dat wilt, kan ik het voor je in orde maken.
Hallo Wietske,

Ik heb bij nader inzien toch liever geen account in het Comm Forum.
Hoe kan ik mijn account verwijderen? Of doe jij dat?

Hartelijke groet,
Linda van Leeuwen
Reputatie 5
Badge +12

Hoi Folkert, ik heb dit voor je nagekeken maar ik kan jouw profiel helaas niet verwijderen.Ik zou je wel kunnen blokkeren maar ik denk niet dat dat de bedoeling is ;-)

Groetjes, Jolijn
Laat mijn account maar staan. Nu mijn huidige provider, jullie grote broer T-Mobile, de Basis Sim Only heeft weggedaan kom ik wellicht ooit nog eens naar jullie als mijn huidige sim only afloopt.


Wat leuk om je weer terug te zien op onze Community, Folkert! Inmiddels is het, zoals je in de reacties op jouw topic kunt zien, wel mogelijk om een Communityprofiel te verwijderen. Maar je mag natuurlijk ook blijven! Dat vinden wij des te leuker 😃 Ik zal, zoals gevraagd, jouw profiel behouden.
Hoi Folkert, ik heb dit voor je nagekeken maar ik kan jouw profiel helaas niet verwijderen.Ik zou je wel kunnen blokkeren maar ik denk niet dat dat de bedoeling is ;-)

Groetjes, Jolijn


Laat mijn account maar staan. Nu mijn huidige provider, jullie grote broer T-Mobile, de Basis Sim Only heeft weggedaan kom ik wellicht ooit nog eens naar jullie als mijn huidige sim only afloopt.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Arthur! Wat ontzettend jammer dat je besloten hebt de community te verlaten. Ik zal jouw account verwijderen en ik wens je verder een fijne dag toe. 🙂
Hoi Geertje, wat jammer dat je afscheid wil gaan nemen van onze Community 😞 Ik zal in elk geval jouw profiel verwijderen.

Beste Wietske, kun je mijn profiel ook verwijderen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Arthur
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Geertje, wat jammer dat je afscheid wil gaan nemen van onze Community 😞 Ik zal in elk geval jouw profiel verwijderen.
Hallo,

Graag die van mij ook verwijderen.
Reputatie 5
Badge +12
In tegenstelling tot wat mijn collega Jolijn zei is het nu inderdaad wel mogelijk om jouw Community profiel te verwijderen. Ik heb zojuist mijn reactie geplaatst op jouw andere topic. Om het overzichtelijk te houden raad ik je aan om het bij één topic te houden 😉
of is de enige manier om van het forum af te komen , over stappen naar een andere provider
Je moet je toch af kunnen melden
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Folkert, ik heb dit voor je nagekeken maar ik kan jouw profiel helaas niet verwijderen.Ik zou je wel kunnen blokkeren maar ik denk niet dat dat de bedoeling is ;-)

Groetjes, Jolijn

Reageer