kan geen sms meer versturen of ontvangen

• 10 juni 2018
  • 11 reacties
  • 2800 keer bekeken

Recent bij verlenging een moto g6 plus aangeschaft. Internet en bellen gaat goed, maar kan geen sms verzenden of ontvangen. Iemand enig idee?

11 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Goedemorgen Hans!

Goed dat je hiervoor contact opneemt met ons. Sms'en hoort gewoon mogelijk te zijn dus ik help je hier graag bij om dit op te lossen. Ik heb jouw simkaart een reset gegeven. Zou je jouw toestel eens willen herstarten? Mocht sms'en/sms ontvangen dan nog steeds niet lukken dan wil ik je vragen om dit topic door te nemen. Hierin staan een aantal stappen die je kunt volgen.
Hallo Wietske,

Dank voor je reactie. Herstart werkte niet.
Bij stap 3 van het topic staat dat ik het telefoonnummer van de sms centrale moet invoeren. Waar doe ik dat?

Groeten,
Hans
Reputatie 5
Badge +12
Goede vraag! Wat voor toestel heb je precies? Dan help ik je hier verder bij.
Moto g6 plus
Reputatie 5
Badge +12
Ahh dat had je natuurlijk al aangegeven in je eerste bericht zie ik. Tijd voor een kop koffie haha! Je vindt dit telefoonnummer onder jouw sms-berichten, vervolgens 'instellingen' en dan het kopje 'sms-berichten'. Hier hoort dus het telefoonnummer +31 624 000 000 te staan. Zo niet dan kan je dit nummer ook via je toestelinstellingen aanpassen.
Het lijkt te werken, dank.

Groeten,
Hans
Reputatie 5
Badge +7
Ah superfijn, Hans!
Hallo, Willem jullie mijn email uit alle topics halen svp.
Ik krijg nu dagelijks vele emails en dat wil ik niet.
Reputatie 5
Badge +1
Hi Hans!

Ik begrijp dat je niet steeds mailtje wilt krijgen als er een antwoord komt op je topic.

gelukkig kan je dit uitzetten! Via: https://community.ben.nl/settings/general kan je dat aanpassen onder "Ontvang updates van jouw favorieten" als je op: nee klikt krijg je geen updates meer ;)
Dit heb ik gedaan, maar het werkt niet. Ik krijg meerdere emails per dag van jullie over allerlei verschillende topics en dat wil ik niet. Daarom nogmaals een dringend verzoek om mijn email te verwijderen uit de community.
Reputatie 5
Badge +12
Dit heb ik gedaan, maar het werkt niet. Ik krijg meerdere emails per dag van jullie over allerlei verschillende topics en dat wil ik niet. Daarom nogmaals een dringend verzoek om mijn email te verwijderen uit de community.

Geen probleem! Dat heb ik bij deze alsnog voor je gedaan Hans. Vanaf dit moment ontvang je geen e-mails van ons meer over de Community 🙂

Reageer