Beantwoord

Kan ik mijn huidige abonnement omzetten naar een studentenabonnement?

  • 7 May 2019
  • 3 reacties
  • 993 keer bekeken

Hallo,

Ik heb in november 2017 een abonnement afgesloten bij Ben. Dit was een 24 maanden abonnement. Echter ben ik binnen deze 24 maanden gaan studeren en nu zag ik vandaag de studentendeals voorbij komen. Mijn vraag luidt dus als volgt: kan ik ondanks dat mijn huidige abonnement nog niet is afgelopen deze toch overzetten naar een studenten abonnement? En zo ja hoe moet ik dit dan doen?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Isa
icon

Beste antwoord door Merve 8 May 2019, 09:52

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Merve,

Allereerst excuses voor mijn late reactie. Ik studeer op het moment Communicatie in Eindhoven. Ik begrijp dat dit niet mogelijk is om achteraf nog te doen al vind ik dit wel vreemd. Zo wordt je als student eigenlijk niet beloond met het feit dat je al eerder een abonnement bij Ben hebt afgesloten. Dit kan toch nooit het achterliggende idee hiervan zijn. Althans dat lijkt mij. Dit vind ik wel erg spijtig.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Isa,

Begrijpelijk dat je het spijtig vindt! Helaas kan ik hierin niets voor jou betekenen. Per juli kun je het abonnement verlengen met studentenkorting. Dat is nog heel even geduld hebben. Als het nu mogelijk zou zijn had ik het zeker voor je gedaan. Ik wens je heel veel succes met je studie en een mooie dag!
Reputatie 5
Badge +6
Hi Isa,

Wat goed dat je bent gaan studeren. Mag ik misschien weten wat je studeert? Als student wil je natuurlijk ook gebruik maken van de studentendeal. Helaas kan ik de korting niet achteraf toepassen op een bestaand abonnement. Wel kun je in aanmerking komen voor de studentenkorting door het abonnement te verlengen zodra het mogelijk is. Mocht je verder nog vragen hebben sta ik altijd voor je klaar.

Reageer