Beantwoord

Kosten voor MMS

• 16 March 2018
  • 1 reactie
  • 888 keer bekeken

Goededag. Ik heb een onbeperkt min/SMS bundel. Maar moet toch altijd voor sms'jes betalen. Hoe kan dit en wat moet ik veranderen voordat ik dit niet apart hoeft te betalen? Alvast bedankt. Gr. Meggie
icon

Beste antwoord door Angelique 16 March 2018, 13:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Meggie, goede vraag! Begrijpelijk is dat jij wil weten waar de extra kosten vandaan komen voor het sms'en terwijl je een onbeperkte bel/sms bundel hebt.

Ik neem aan dat je deze vraag stelde omdat je op de factuur die je deze maand hebt ontvangen 0,51 cent kosten buiten de bundel ziet staan voor SMS/MMS. Op de specificatie van de factuur (de specificatie bevat meerdere pagina's) is te zien dat er op 25 februari een MMS is verzonden. Een MMS staat voor "Multimedia Messaging Service" is de multimediale opvolger van SMS. Een MMS kan bestaan uit tekst, geluid, een plaatje of een stukje video, of een combinatie van deze soorten. Een SMS veranderd automatisch in een MMS bericht als deze langer dan 140 of 160 tekens is of als jij er een bijlage aan toevoegt. Het versturen van een MMS valt niet binnen je bundel, hier betaal je €0,51 cent per bericht voor.

Reageer