Beantwoord

Mijn toestel is gestolen of kwijt. Wat nu?

  • 24 januari 2018
  • 1 reactie
  • 1858 keer bekeken

Hallo Ben,
Ik heb mijn telefoon verloren. Ik heb de simkaart via mijn BEN geblokeert, ik wil hetzelfde met telefoon doen. Hoe kan dat?
Groet,
Gloria
icon

Beste antwoord door Angelique 24 januari 2018, 12:46

Hoi Gloria, oh jeetje! Wat onwijs vervelend om te lezen dat jij je toestel bent verloren 😞 Ik duim met je mee dat het toestel nog boven water komt!

Goed van je dat je direct al de simkaart hebt via jouw persoonlijke pagina. Zo kan niemand gebruik maken van de wellicht gevonden simkaart. Via onze systemen heb ik niet de mogelijkheid om het toestel te blokkeren zodat er geen gebruik meer gemaakt kan worden als een persoon jouw telefoon heeft gevonden. Door hier te klikken lees je wat je kunt doen als je toestel vermist of gestolen is. Je leest daar ook hoe je een vervangende simkaart kunt aanvragen zodat jij je Ben abonnement in gebruik kan blijven houden.

Tegenwoordig is het mogelijk om je toestel op te speuren. Maak je gebruik van een Android toestel zoals een Samsung, Sony etc.. dan kun je het toestel tracken door middel van https://accounts.google.com/signin/v2/sl/pwd?service=androidconsole&passive=1209600&continue=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fandroid%2Ffind%3Fu%3D0&followup=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fandroid%2Ffind%3Fu%3D0&ltmpl=findmydevice&rart=ANgoxceg8DERMdQ4ELLH-haMWn57xhtd-jZqn3V8ti657_EJFjNEVgY816aSHiqfJtsj0YQHM-y1FLzBVV67cTwmZELIkCvLoA&authuser id="0"&flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=ServiceLogin van Google. Heb je een iPhone? Dan kun je gebruik maken van de 'Zoek mijn iPhone-functie' via iCloud.

Is het toestel niet meer te traceren, en wil je direct een nieuw toestel? Dan kun je gebruik maken van de mogelijkheid om je abonnement vroegtijdig te verlengen. Klik hier voor meer informatie over een vroegtijdige verlenging.

Via de Politie kun je (online) aangiften doen over de verloren/gestolen telefoon. Klik hier om naar de website van de politie te gaan.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Gloria, oh jeetje! Wat onwijs vervelend om te lezen dat jij je toestel bent verloren 😞 Ik duim met je mee dat het toestel nog boven water komt!

Goed van je dat je direct al de simkaart hebt via jouw persoonlijke pagina. Zo kan niemand gebruik maken van de wellicht gevonden simkaart. Via onze systemen heb ik niet de mogelijkheid om het toestel te blokkeren zodat er geen gebruik meer gemaakt kan worden als een persoon jouw telefoon heeft gevonden. Door hier te klikken lees je wat je kunt doen als je toestel vermist of gestolen is. Je leest daar ook hoe je een vervangende simkaart kunt aanvragen zodat jij je Ben abonnement in gebruik kan blijven houden.

Tegenwoordig is het mogelijk om je toestel op te speuren. Maak je gebruik van een Android toestel zoals een Samsung, Sony etc.. dan kun je het toestel tracken door middel van https://accounts.google.com/signin/v2/sl/pwd?service=androidconsole&passive=1209600&continue=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fandroid%2Ffind%3Fu%3D0&followup=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fandroid%2Ffind%3Fu%3D0&ltmpl=findmydevice&rart=ANgoxceg8DERMdQ4ELLH-haMWn57xhtd-jZqn3V8ti657_EJFjNEVgY816aSHiqfJtsj0YQHM-y1FLzBVV67cTwmZELIkCvLoA&authuser id="0"&flowName=GlifWebSignIn&flowEntry=ServiceLogin van Google. Heb je een iPhone? Dan kun je gebruik maken van de 'Zoek mijn iPhone-functie' via iCloud.

Is het toestel niet meer te traceren, en wil je direct een nieuw toestel? Dan kun je gebruik maken van de mogelijkheid om je abonnement vroegtijdig te verlengen. Klik hier voor meer informatie over een vroegtijdige verlenging.

Via de Politie kun je (online) aangiften doen over de verloren/gestolen telefoon. Klik hier om naar de website van de politie te gaan.

Reageer