Beantwoord

Niet goed werkende camera

• 1 juli 2018
  • 2 reacties
  • 60 keer bekeken

Sinds een aantal weken nu begint mijn camera kuren te krijgen. Als ik fotos maak dan worden deze niet goed meer opgeslagen en komt het op het scherm 'foto laden' te staan en als ik ze op de pc wil bekijken geeft deze een error aan in de foto. Wat kan ik hieraan doen? Want ben al veel mooie fotos hierdoor moeten verwijderen.
icon

Beste antwoord door Jill 2 juli 2018, 12:34

Hi Mieke98, wat vervelend dat het opslaan van de foto's niet meer zo lekker werkt. Als je ze nu opslaat op de SD kaart dan kun je inderdaad de oplossing van Snoeshaantje gebruiken.

Sla je ze op de telefoon op dan is er wat anders aan de hand. Je proberen om jouw toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Je kunt dan wel het beste jouw bestanden overzetten naar bijvoorbeeld een computer anders ben je straks nog meer van jouw mooie foto's kwijt. Mocht ook dit niet werken dan is het denk ik een goed idee om jouw telefoon na te laten kijken. In dit topic lees je meer over reparatie.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Staat de opslag ingesteld op de SD? Probeer eens of opslag naar intern helpt. (als dat gaat) Kan zijn dat de SD niet meer goed is. Deze hebben niet het eeuwige.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Mieke98, wat vervelend dat het opslaan van de foto's niet meer zo lekker werkt. Als je ze nu opslaat op de SD kaart dan kun je inderdaad de oplossing van Snoeshaantje gebruiken.

Sla je ze op de telefoon op dan is er wat anders aan de hand. Je proberen om jouw toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Je kunt dan wel het beste jouw bestanden overzetten naar bijvoorbeeld een computer anders ben je straks nog meer van jouw mooie foto's kwijt. Mocht ook dit niet werken dan is het denk ik een goed idee om jouw telefoon na te laten kijken. In dit topic lees je meer over reparatie.

Reageer