Beantwoord

Nummer (en naamherkenning)

• 24 juni 2018
  • 8 reacties
  • 187 keer bekeken

Ook ik krijg sinds enkele weken de kreet ‘ onbekende beller’ Wanneer ik gebeld wordt door een ‘ bekende’ uit mijn contactenlijst. Ik heb uiteraard de nummerherkenning aan staan. Ik heb begrepen dat dan eea gereset moet worden, zou u dat voor mij kunnen doen ?
alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Wietske 25 juni 2018, 15:21

Oeps, dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling, jhrvandenberg! Ik heb de instellingen op jouw simkaart hiervoor gereset en dit gecontroleerd op het netwerk. Wanneer je jouw toestel herstart dan horen de gesprekken weer weergegeven te worden volgens jouw contactenlijst.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Oeps, dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling, jhrvandenberg! Ik heb de instellingen op jouw simkaart hiervoor gereset en dit gecontroleerd op het netwerk. Wanneer je jouw toestel herstart dan horen de gesprekken weer weergegeven te worden volgens jouw contactenlijst.
Dag Wietske
Dank je wel voor de snelle reactie. Helaas heeft het niet gewerkt, ik krijg nog steeds ‘anoniem’ in het venster.
vr gr Henry
Dag Wietske,
er is wel verschil, was eerst “onbekende beller” , is nu “anoniem”.
Reputatie 5
Badge +7
Hmm ik heb de instellingen nog een reset gegeven. Zou je jouw telefoon nog een keer uit en aan willen zetten?
Hallo,
als mijn vriendin me belt met haar iPhone herkent mijn mobiel (ook iphone6) haar nummer nu wel. Maar als ik met onze vaste telefoon naar mijn mobiel bel krij ik nog steeds de kreet “anoniem”. Onze vaste telefoon staat uiteraard ook in m,n contacten.

wellicht moet ik er bij melden dat we een nieuw modem hebben gekregen, na aansluiten werkte onze huistelefoon niet meer, het heeft een week geduurd voordat (firma Online) onze vaste telefoon weer aan de praat heeft gekregen.

Vr gr Henry
Reputatie 5
Badge +12
Wat gebeurt er wanneer je met de vaste telefoon naar een andere telefoon belt? En ervaar je nog problemen met andere telefoonnummers wanneer ze jou bellen? Het kan namelijk ook mogelijk aan de instellingen van de vaste telefoon liggen.
Als ik met de vaste telefoon een ander 06 nummer bel krijgt deze ook “anoniem”. Het ligt dus nu inderdaad aan de instelling van de vaste telefoon. Daar ga ik mee aan de slag.
Nog vriendelijk bedankt voor de adequate ondersteuning
vr gr Henry
Reputatie 5
Badge +7
Ah in ieder geval fijn dat je de oorzaak hebt gevonden. Heel graag gedaan. Ik wens je een fijne dag verder.

Reageer