Beantwoord

Nummer vermelden in telefoongids

• 3 January 2018
  • 8 reacties
  • 183 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 4 reacties
Doel: vermelding van mijn gegevens in de telefoongids.
Uitdaging: Mijnnummervermelding.nl meldt geen gegevens van mijn provider (Ben) te hebben ontvangen.
Check: Volgens uw forum (Rox, 7 dec. jl) klopt dat. Hij zegt: "Dit kun je aangeven via de klantenservice of hier via het forum, we brengen het graag voor je in orde. De vermelding in het telefoonboek staat standaard uit bij al onze klanten.
Gedaan: Klantenservice gebeld (1200) Hier houdt een medewerker, ook na stevig aandringen, vol niets voor mij te kunnen doen.
Vraag aan het forum: Wilt u mijn gegevens voor mijnnummervermelding.nl vrij geven?
icon

Beste antwoord door Angelique 3 January 2018, 11:58

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Ab3, ik vind het vervelend om te lezen dat je bent voorzien van twee verschillende antwoorden. Wanneer jij je nummer in de telefoongids wilt hebben staan, dan kun je dit aangeven via www.mijnnummervermelding.nl. Ook heb ik voor de zekerheid het 'vinkje' om gezet in jouw klantkaart met de informatie dat jouw nummer in de telefoongids mag komen te staan. Houd er wel rekening mee dat de weergave in de papieren versie van het telefoongids eenmaal per jaar wordt gewijzigd, en het wellicht even kan duren voordat jouw nummer is doorgegeven.
Hallo Angelique,

Hartelijk dank voor je snelle reactie.
Je zegt een "vinkje" omgezet te hebben.
mijnnummervermelding.nl zegt echter nog steeds:
"Uw nummer is niet bij ons bekend. Uw gegevens kunnen daarom niet worden aangepast.
Neem contact op met de klantenservice van uw telefoonaanbieder"
Wat gaat er niet goed?

Bram
Reputatie 6
Badge +8
Het kan wellicht enkele dagen in beslag nemen om de melding door te zetten dat jouw nummer gezet mag worden in de telefoongids. Helaas heb ik zelf geen inzicht in de duur hiervan.
Hoi Angelique,

Graag houd ik je op de hoogte t.b.v. jouw inzicht.
Het omzetten van het "vinkje" heeft nog geen resultaat gehad.
Nog steeds meldt mijnnummervermelding.nl mijn nummer niet te kennen en verwijst naar de provider.
Voor het thuisnetwerk gebruik ik T-Mobile.
Mijn vrouw heeft Telfort. Beiden geen probleem.
Waarom die vertraging bij Ben?

Groeten van Bram
Hoi Angelique,

De status van dit onderwerp is "Beantwoord".
Het probleem is echter niet opgelost.
Moet ik een nieuw onderwerp starten om weer in contact te komen?

Groeten van Bram
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Bram, ik ben even voor je bezig geweest om te kunnen achterhalen hoe het komt dat jouw nummer niet op mijnnummervermelding.nl terecht komt. Ik heb vernomen dat dit te maken heeft met een technisch mankement Of het probleem verholpen kan worden en wanneer dat is, dat durf ik je momenteel niet te vertellen.
Ok, dank voor jouw moeite.
Voor de technici van Ben zou ik denken dat zij zich niet kunnen veroorloven het mankement niet te kunnen verhelpen.
Ik meld me over enige tijd weer als het mankement nog bestaat.
Reputatie 6
Badge +8
Graag gedaan, ab3. Ik hoop deze, of volgende week meer informatie te kunnen krijgen over het mankement. Zodra ik meer informatie heb ben jij de eerste die ik informeer.

Reageer