Beantwoord

nummerbehoud

  • 22 September 2020
  • 2 reacties
  • 454 keer bekeken

Ik ben overgestapt naar ben en vandaag zou mijn nummerbehoud geregeld worden. Nog steeds niks geregeld k heb wel al een simkaart van ben maar daar staat een andere nummer op

 

icon

Beste antwoord door Jolijn 24 September 2020, 11:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Issam.a,

Bedankt voor het sturen van je gegevens via een privébericht. Ik heb je abonnement nagekeken en ik zie dat jouw eigen nummer is overgezet op de Ben simkaart. Hier staat inderdaad een ander nummer op, maar dit is het zogenoemde tijdeijk nummer dat alleen bij ons bekend is om jouw eigen nummer hier op over te zetten. Mocht je nog geen gebruik kunnen maken van de Ben simkaart, raad ik je aan je toestel te herstarten.

 

Daarnaast help ik je ook graag verder met inloggen op de app. Als je geen inloggegevens hebt, kun je met jouw eigen nummer en jouw geboortedatum via deze link je gegevens opvragen. Ik hoor graag of het hiermee lukt!

Reputatie 5
Badge +9

Hi Issam.A Leuk dat je bij Ben bent gekomen! Ik wil je graag verder helpen, maar ik zie dat je niet bent ingelogd. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekening nummer verstrekken? 

Reageer