Beantwoord

Nummerbehoud annuleren, Ben nummer activeren

  • 24 July 2017
  • 9 reacties
  • 976 keer bekeken

ik heb vorige week een abonnement met Ben het nieuwe nummer is nog niet geactiveerd.
Ik heb aangegeven nummerbehoud, maar ik wil dat annuleren ,maar wel het contract behouden met het nummer wat ik van Ben heb ontvangen Hoe moet ik handelen'
icon

Beste antwoord door Angelique 27 July 2017, 08:39

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi adriaanv, leuk dat je via het forum een bericht stuurt. Welkom! Om te beginnen heb ik de titel van het forum iets aangepast zodat het ook voor andere leden op het forum duidelijk is waar dit topic over gaat. Ook heb ik het topic verplaatst naar het onderwerp nummerbehoud.

Als je het verzoek voor nummerbehoud wilt annuleren en het tijdelijke Ben nummer wilt gaan gebruiken als jouw nieuwe nummer bij ons, dan is het mogelijk om dit verzoek in te dienen door hier te klikken. Succes!

 

ik ben mike de boer ik had nr behoud gedaan is afgewezen [edit: telefoonnummer verwijderd] is het nr behoud nr maar dit nr is komen te vervalle kunt u mijn ne behoyd anurelen en tijdelijke nr per direckt activeren aub [edit: telefoonnummer verwijderd] is 

Reputatie 5
Badge +9

Hi Mike! Ik kijk graag even met je mee, maar ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben omgeving. Kun je me in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen?

Ik heb vandaag vandaag ook de sim kaart ontvangen en nummerbehoud aangevraagd, nummerbehoud wil ik annuleren. Welke actie moet ik ondernemen om zsm online te zijn met het nieuwe Ben nr.?
Groeten Lars Hoogendijk

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Lars! Ik zie dat het abonnement niet op jouw naam staat. Hierdoor wil ik je vriendelijk vragen om de contractant zelf contact te laten opnemen met mijn klantenservice. Dan kunnen wij het nummerbehoud annuleren en het nummer van Ben activeren. Ik hoop dat je hiermee verder kunt. Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag.

Het staat op naam van mijn moeder E.J. Hoogendijk.

Reputatie 5
Badge +6

Dat geloof ik wel hoor! Alleen mag ik geen simkaarten activeren of wijzigingen doen als het abonnement niet op jouw naam staat. Zou je moeder contact kunnen opnemen met mijn klantenservice? 

Hier ben ik Lars zijn moeder, het nummerbehoud graag annuleren. Bedankt!

Reputatie 5
Badge +6

Dit gaat helaas niet zo. U kunt ons op de volgende manieren bereiken

Reageer