Beantwoord

Nummerherkenning werkt niet

• 3 juli 2018
  • 3 reacties
  • 561 keer bekeken

Ik heb al wekenlang dat ik mijn contacten als onbekend worden weergegeven als zij mij bellen. Ik kan, als ik een gesprek heb gemist, ook niet zien wie mij heeft gebeld omdat alles als onbekend wordt aangegeven. Ik heb heel Google al afgezocht kan ik niks vinden om het weer op te lossen. Daarnaast heb ik al van alles geprobeerd; netwerk herstellen, home + aan/uit knop tegelijk indrukken, updates gedaan, nieuwe simkaart gekocht; niks werkt. Bij instellingen staat mijn nummerweergave wel aan, maar is dot vlak grijs en kan ik hem niet meer schuiven.

Voor mij is dit ontzettend hinderlijk vanwege mijn eigen bedrijf en ik moet in contact kunnen staan met mijn klanten.

Zijn er nog andere manieren om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Jill 4 juli 2018, 09:03

Hi Daniellexy, oei dat is natuurlijk superonhandig. Ik heb de instellingen die hier voor zorgen een reset gegeven op de simkaart. Zou je jouw telefoon helemaal uit/aan willen zetten en kijken of het hersteld is?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Daniellexy, oei dat is natuurlijk superonhandig. Ik heb de instellingen die hier voor zorgen een reset gegeven op de simkaart. Zou je jouw telefoon helemaal uit/aan willen zetten en kijken of het hersteld is?
Hi Jill,

Ik heb het geprobeerd en hij werkt inderdaad weer; super bedankt!

Groetjes, Danielle
Reputatie 5
Badge +7
Ah kijk helemaal super! Graag gedaan. Ik wens je een fijne dag.

Reageer