Beantwoord

Opheffen doorschakelen

• 29 september 2017
  • 15 reacties
  • 2407 keer bekeken

Ik wil mijn doorschakeling opheffen , dit lukt niet met ##21#
icon

Beste antwoord door Rox 29 september 2017, 16:30

Hoi Wouterj! Je kunt alle blokkades en doorschakeling op het netwerk verwijderen door naar ##002# te bellen.
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Wouterj! Je kunt alle blokkades en doorschakeling op het netwerk verwijderen door naar ##002# te bellen.
Dat werkte niet. Heb sim kaartje in andere telefoon gedaan. Toen lukte het wel. Maar doorschakelsymbool bkijt op mijn telefoon staan.
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik elke keer mijn sim kaartje moet verwisselen
Reputatie 7
Badge +7
Wat voor mobiele telefoon gebruik je wouterj? Dan ga ik opzoeken of je dit in je toestel kunt verwijderen.
Samzung Galaxy A3 2017
Reputatie 7
Badge +7
Yes dankjewel. Ik ben de handleiding van je toestel ingedoken wouterj en heb gevonden hoe je de doorschakelingen uit je toestel kunt verwijderen.

Kies voor Telefoon (links onderin je scherm) -> Druk rechtsboven op Meer -> Je krijgt nu een klein menu te zien. Kies hier voor Instellingen -> Scroll naar beneden en druk op Meer instellingen -> Hier kun je als tweede optie kiezen voor Oproepen doorschakelen -> Druk nu op spraakoproepen. Het kan even duren voor alle instellingen zijn geladen. -> Hier kun je verschillende doorschakelingen instellen of juist verwijderen.
Ik heb sinds kort precies hetzelfde probleem op mijn Samsung Galaxy J3 van november 2017. Geen van de genoemde oplossingen werkt. Als ik bovengenoemde procedure vol, krijg ik de mededeling: "Kan gegevens niet vinden. Netwerk of SIM-kaart fout. Die SIM-kaart is net nieuw. Dinsdag gekregen en woensdag geactiveerd. Alles wordt nog steeds doorgeschakeld. ben buiten dus nooit bereikbaar. Oplossing???? Geen idee.
Reputatie 7
Badge +7
Balen dat alle bovenstaande tips niets hebben mogen uithalen don.duijvelaar. Dan lijkt er toch iets mis te gaan op het netwerk. Ik raad je aan om hier een melding over te maken via de dekkingskaart. Nu hoor ik je denken; 'Ja maar Rox, dit heeft toch helemaal niks met mijn dekking te maken?'. Dat klopt inderdaad, maar een melding via de dekkingskaart komt direct bij de technische dienst terecht die dan heel diep achter de schermen dit voor je kunnen onderzoeken aan de hand van de voorbeelden.
Beste Rox,

Diverse topic's gelezen en deze kwam het dichts in de buurt bij mijn probleem.
Ook ik krijg mijn doorschakeling niet ongedaan op een iPhone 6s nadat deze in een iPhone 5 heeft gezeten.

Heb 2 keer contact gehad met de telefonisch helpdesk. Wisten het niet en daarbij bleef het.
1 keer een mail bericht gestuurd en daarbij kreeg ik de 4 wel-bekende codes.
Ook deze codes werkte niet.

Simkaart van diverse telefoons geprobeerd. Ook dit werkte niet.

Jij bent helaas mijn laatste hoop, want anders vrees ik contract ontbinding.
Ik wil weer gebeld kunnen worden op dit nummer.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Bas, natuurlijk moet jij gewoon gebeld kunnen worden op jouw telefoonnummer, ik ga je hier verder bij helpen. Eerst wil ik graag weten welke foutmelding jij krijgt als je de code ##002# indrukt.
hoi jil,

de melding welke ik krijg is:
Fout bij invoeren verzoek.
Onbekende fout

Deactivering instelling mislukt.
Stem blokkeren
Alle voorzieningen

Deactivering instelling mislukt
Gegevens blokkeren
Alle voorzieningen

Deactivering instelling mislukr
fax blokkeren
Alle voorzieningen

Deactivering instelling mislukt
sms blokkeren
alle voorzieningen

etc etc.

ik hoor graag van je.

mvg bas
Reputatie 5
Badge +12
Helder! Zou je de Ben simkaart eens in een ander toestel willen stoppen en vervolgens via dat andere toestel de codes willen proberen?
Hoi Wiestke,

Dit had ik reeds eerder geprobeerd en geen succes.

Inmiddels ben ik gebeld door een medewerker van Ben.
Een vervangende simkaart wordt opgestuurd.
Hopelijk gaat dat werken.
Reputatie 5
Badge +7
Hoi Wiestke,

Dit had ik reeds eerder geprobeerd en geen succes.

Inmiddels ben ik gebeld door een medewerker van Ben.
Een vervangende simkaart wordt opgestuurd.
Hopelijk gaat dat werken.

Ah super! Mocht het nou niet werken. Laat het dan weten!
Hallo Jill,

Vervangende simkaart ontvangen.
In deze iPhone de 6s lukte het niet om de doorschakeling ongedaan te maken.
Dit lukte ook niet in de iPhone 8 en 8+
kreeg op alle toestellen de melding: onbekende fout.

Maar, in mijn kast, vond ik een telefoon van 8 jaar oud met een super grote simkaart ingaan.
Deze toen beste Nokia opgeladen en de sim erin gedaan.
de code ##002# ingetikt en bellen maar.
binnen 1 seconden de reactie, "doorschakeling opgeheven".

Tip.
Pak echt de ouderwetse telefoon met sim en geen smartphone.
Reputatie 5
Badge +12
Wat goed dat het inmiddels is gelukt om de doorschakeling te verwijderen! Er zijn bepaalde IOS- en Androidversies die moeilijkheden geven met diensten zoals doorschakelen. Fijn dat je een manier gevonden hebt om de doorschakeling te verwijderen.

Reageer