Beantwoord

Opheffen van de blokkade: bellen naar buitenlandse en betaalde service nummers

  • 20 August 2018
  • 5 reacties
  • 638 keer bekeken

Hallo!

Ik ben een nieuwe klant en wou vandaag mijn sim kaart gebruiken, maar dan heb ik gezien dat ik niet naar het buitenland kan bellen. Dan heb ik gelezen, dat het eerst na 2 maanden kan, nadat mijn tweede fracture is betaald (ik ben zonder behoud van mijn oude mobiele nummer overgestapt). Maar ik vind dat een beetje raar, waarom zou dat niet kunnen in dit geval?
Kan ik nu geen mobiele internet gebruiken of bellen binnen Nederland? Kan dat alleen in het buitenland tijdens deze twee maanden?
Ik wil graag mijn blokkade eerder opheffen.

Alvast bedankt :)

Met vriendelijke groeten,
Darja Vandadi
icon

Beste antwoord door Shanna 21 August 2018, 11:35

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Linda. Er was geen blokkade actief op het netwerk. Ik heb wel voor de zekerheid een kleine reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier opnieuw opstarten. Laat me even weten of dit gewerkt heeft!
Wil je bij mij de blokkade opheffen zodat ik naar buitenlandse nrs kan bellen?
Bvd.
Reputatie 5
Badge +12
Graag gedaan namens mijn collega Shanna! Ik wens je een fijne dag toe.
Hoi Darja! Wat leuk dat je ervoor hebt gekozen om een abonnement bij Ben aan te schaffen! Het is inderdaad zo dat er een blokkade zit op het bellen naar betaalde service- en buitenland nummers voor de eerste twee maanden. Dit is om fraude te voorkomen bij nieuwe nummers. Je kan zeker wel mobiel internet gebruiken en bellen binnen Nederland, je kan ook je simkaart in het buitenland gebruiken. Wat je niet kan is bellen vanuit Nederland naar het buitenland en service nummers. Ik heb je een e-mail gestuurd met informatie over hoe je de blokkade kan laten verwijderen binnen drie werkdagen :)

Hoi Shanna!
Bedankt voor het antwoord, je heeft mij echt geholpen! 👍
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Darja! Wat leuk dat je ervoor hebt gekozen om een abonnement bij Ben aan te schaffen! Het is inderdaad zo dat er een blokkade zit op het bellen naar betaalde service- en buitenland nummers voor de eerste twee maanden. Dit is om fraude te voorkomen bij nieuwe nummers. Je kan zeker wel mobiel internet gebruiken en bellen binnen Nederland, je kan ook je simkaart in het buitenland gebruiken. Wat je niet kan is bellen vanuit Nederland naar het buitenland en service nummers. Ik heb je een e-mail gestuurd met informatie over hoe je de blokkade kan laten verwijderen binnen drie werkdagen 🙂

Reageer