Beantwoord

Overgestapt op Ben, mobiel netwerk werkt niet sinds 22-06

• 23 juni 2017
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Ik ben gisteren overgestapt op Ben (van T-Mobile), en nu kan ik niet meer het internet op, behalve via wifi. Bellen e.d. werkt wel. Ik heb een Samsung GT-I9100. Ik heb het volgende al geprobeerd:

1) toestel uit- en aanzetten
2) handmatig internet ingesteld

De optie 3G of 4G aanzetten lukt niet: bij netwerkmodus zie ik alleen de opties GSM/WCDMA (auto-stand), Alleen GSM en Alleen WCDMA.

Andere tips? Tot gisteren (met mijn vorige SIM-kaart) werkte e.e.a. wel, dus ik kan me niet voorstellen dat het aan de telefoon ligt.
icon

Beste antwoord door Rox 27 juni 2017, 09:36

Hoi topdecoul! Wat gezellig dat je bent overgestapt naar Ben! Welkom bij #Teamblauw. Het is een schrale troost maar je bent (helaas) niet de enige die niet kan internetten sinds je bent overgemomen op 22-06. Superfijn dat je zelf al zoveel stappen hebt doorlopen, je bent echt een topper! Via dit topic houd ik alle getroffen klanten op de hoogte van de storing. Ondertussen zijn de techneuten achter de schermen hard aan het werk om de kink in de kabel te vinden en deze recht te trekken!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi topdecoul! Wat gezellig dat je bent overgestapt naar Ben! Welkom bij #Teamblauw. Het is een schrale troost maar je bent (helaas) niet de enige die niet kan internetten sinds je bent overgemomen op 22-06. Superfijn dat je zelf al zoveel stappen hebt doorlopen, je bent echt een topper! Via dit topic houd ik alle getroffen klanten op de hoogte van de storing. Ondertussen zijn de techneuten achter de schermen hard aan het werk om de kink in de kabel te vinden en deze recht te trekken!
Beste Roxanne,
dank voor je antwoord! Intussen werkt het gelukkig - en ik had al gezien dat ik niet de enige was...
Thomas
Reputatie 6
Badge +8
Hoi Thomas, fijn dat alles nu weer werkt! Ik zal het aan Roxanne doorgeven. Bij deze sluit ik het topic af. Alvast een fijn weekend!