Beantwoord

Service nummers (0900 nummers) geblokkeerd

  • 4 September 2018
  • 7 reacties
  • 841 keer bekeken

Hoi,

Ik kan niet naar 0900 nummers bellen (ik word geblokkeerd).
Kan deze blokkade aub opgeheven worden?

Groetjes,
Lisette Erens
icon

Beste antwoord door Shanna 5 September 2018, 10:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Lynn070  Bedankt voor het versturen van jouw gegevens in een privebericht. Ik zie dat jij inmiddels al contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice op 0900 0401405 en dat de blokkade eraf is gehaald door mijn collega, dus dat is goed nieuws. 🙌🏼 Mocht jij toch nog vragen hebben, dan hoor ik dit graag van je.

Hoi ,

 

Ik kan niet naar service nummers bellen.

Dit staat wel aan …

Kan de blokkade worden opgeheven.

Reputatie 4
Badge +1

Hoi @Lynn070  Normaal zou dit geen enkel probleem mogen zijn? Kan jij met jouw Ben simkaart/abonnement bellen naar het gratis nummer 1200 zodat wij de blokkade er snel af kunnen halen voor jou? Mocht het geen haast hebben dan wil ik met jou meekijken. Ik ontvang dan graag via een privebericht jouw achternaam, postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer. Bedankt alvast! 🙂

Ik kan niet naar 0900 nummers bellen

Reputatie 5
Badge +9

Hi Debeetjuh. Ik heb jouw vraag al beantwoord in dit topic!

Kan iemand me service nummers aan kunne zette dank je in de app staat die al aan

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Lisette! Ik zie inderdaad dat er een blokkade staat op het bellen naar 0900 nummers. Ik heb deze blokkade voor je verwijderd. Kan je je toestel opnieuw opstarten? Dan worden de wijzigingen ook doorgevoerd op je simkaart 🙂

Reageer