Beantwoord

Slechte bereikbaarheid/storing tijdens telefoongesprekken

• 11 januari 2019
  • 1 reactie
  • 165 keer bekeken

Vanuit mijn woonadres is de bereikbaarheid met zowel inkomende en uitgaande telefoongesprekken met Ben mobiel erg slecht. De lijn valt vaak weg zodat de beller en de ontvanger elkaar niet horen en de lijn wordt vaak automatisch verbroken
icon

Beste antwoord door Felice 11 januari 2019, 13:24

Hi Pauline, slecht bereik hebben is niet fijn! Je moet natuurlijk gewoon je abonnement kunnen gebruiken, ook thuis. Je kunt op www.ben.nl/dekkingskaart de dekking controleren op jouw woonadres. Ook kun je daar meteen een melding maken van jouw klacht, zodat mijn collega's van de technische afdeling kunnen nakijken waar jouw problemen vandaan komen! Heb je deze problemen ook buiten je woonadres, laat het dan weten. Er kan dan namelijk iets anders aan de hand zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Hi Pauline, slecht bereik hebben is niet fijn! Je moet natuurlijk gewoon je abonnement kunnen gebruiken, ook thuis. Je kunt op www.ben.nl/dekkingskaart de dekking controleren op jouw woonadres. Ook kun je daar meteen een melding maken van jouw klacht, zodat mijn collega's van de technische afdeling kunnen nakijken waar jouw problemen vandaan komen! Heb je deze problemen ook buiten je woonadres, laat het dan weten. Er kan dan namelijk iets anders aan de hand zijn.

Reageer