toestel

  • 11 November 2019
  • 5 reacties
  • 623 keer bekeken

Beste,

Mijn telefoon valt steeds uit, dit is al een paar maanden, paar x simkaart eruit gehaald, het probleem blijft. Contract duur  was t/m 27 oktober 2019.

Graag wil ik voor dit ongemak, korting bij nieuw telefoonabonnement.

Telefoon is nu al afbetaald.

Graag u reactie.

Vriendelijke groeten,

Marja van Yperen.

[edit: e-mailadres gewijzigd]

 

 


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Marja! Vanuit de community kan ik hier geen uitspraak over doen. Neem gerust contact op met de verkoopafdeling. Zij zullen jou vast iets moois aanbieden. Je kunt mijn collega’s gratis bereiken op  0800 - 24 62 468. Ik wens je een mooie dag:blush:

Reputatie 5
Badge +9

Hi Marja! Ah, dat is balen. Waarom heb je geen contact met ons opgenomen toen het toestel nog binnen de garantie viel?

Hoi Romy,

Ik heb er totaal niet aan gedacht, was zelf aan het proberen met de sim er  een tijdje uit   laen tedanweer tenerin.

Mijn  broer gaf mij het advies om contact op te nemen.

Zou ik wel korting kunnen krijgen als ik nieuwe telefoon met abonnement bestel, voor het ongemak.

Groetjes Marja van Yperen

 

Okay, dank je wel, ga ik doen.

Groetjes Marja van Yperen

Reputatie 5
Badge +9

Graag gedaan!

Reageer