Toestel voldoet niet aan verwachtingen

• 16 februari 2018
  • 21 reacties
  • 1248 keer bekeken

Reputatie 1
Hoi, ik heb laatst een toestel gekocht bij jullie (gerefurbished iphone 5s) met abonnement, maar het toestel voldeed niet aan de verwachtingen. Na dat de batterij bij 60% uitviel en leeg liep als een ballon heb ik deze tweemaals opgestuurd naar Dynafix ter reparatie (door Ben aangemeld). Nu is mij tot twee keer toe het toestel niet gemaakt (1 maal staat er onderdeel vervangen terwijl in de orderbon stond dat Dynafix het toestel moest omruilen). Ik baal hier heel erg van, vooral omdat Dynafix mijn toestel vooral heeft beschadigd, ik ontving het toestel terug met een blauwe vlek in mijn scherm die er voorheen niet in zat.. nu vraag ik me af of het mogelijk is dat ik het toestel met alle accesoires terug kan sturen (geld terug krijgen) en het abonnement stop kan zetten. Ik wil dan liever een toestel bij jullie bestellen die niet gerefurbished is. Ik hoor graag van jullie!

21 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ik ben geen voorstander van refurbished spul.
En al helemaal geen Apple fan. Jammer dat je zo een pech heb.

Ik hoop op een goede oplossing voor je.

Goed weekend, groet Richard.
Reputatie 1

Zeg dat wel.. ik hoop dat ze me de oplossing geld terug aanbieden, ik ben echt heel erg teleurgesteld. Wel fijne provider! Wil ik zeker bij blijven. Laten we hopen op het beste!
Reputatie 6
Badge +3

Zeg dat wel.. ik hoop dat ze me de oplossing geld terug aanbieden, ik ben echt heel erg teleurgesteld. Wel fijne provider! Wil ik zeker bij blijven. Laten we hopen op het beste!

Je word blij van een Huawei?
Reputatie 7
Badge +7
Jeetje isaxthissen, het zit je absoluut niet mee zeg! Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je hier behoorlijk van baalt! Ik ga een verzoek uitzetten om dit voor je in orde te brengen. Zou jij mij kunnen laten weten welk toestel en welk abonnement jij zou willen hebben in plaats van de refurbished iPhone die jij nu hebt?
Reputatie 1
Hallo Rox, bedankt voor je snelle reactie! Ik heb nu een gerefurbished iPhone 5s maar wil graag een nieuw abonnement met de iPhone 6 nieuw. Het abonnement waar ik voor wil gaan bestaat uit 1000 MB en 300 belminuten en sms, met 4g internet. Ik wil het toestel in een gedeelte afbetalen, (168 euro in één keer en de rest per maand) als dit mogelijk is.

Ik hoor graag van u!

Mvg, Isa Thissen.
Reputatie 1
Oh en voor dat ik het vergeet.. Ik wil heel graag mijn eigen nummer behouden.

Mvg, Isa Thissen.
Reputatie 7
Badge +7
Dat gaan we voor je regelen Isa! Uiteraard behoud jij je eigen vertrouwde telefoonnummer hierbij 😃 Ik heb het verzoek doorgezet naar mijn collega's om je abonnement om te laten zetten zij gaan hier nu mee aan de slag. Jij zal aparte emails ontvangen van Dynafix om de defecte 5S op te sturen en van AMP om de nieuwe iPhone 6 in ontvangst te nemen. Jij hebt jouw 5S in een keer betaald bij de bezorger dit bedrag zal terug gestort worden op jouw rekening zodra de 5S retour is ontvangen, dan wordt namelijk de annulering van die order afgerond.
Reputatie 6
Badge +3
Dat gaan we voor je regelen Isa! Uiteraard behoud jij je eigen vertrouwde telefoonnummer hierbij 😃 Ik heb het verzoek doorgezet naar mijn collega's om je abonnement om te laten zetten zij gaan hier nu mee aan de slag. Jij zal aparte emails ontvangen van Dynafix om de defecte 5S op te sturen en van AMP om de nieuwe iPhone 6 in ontvangst te nemen. Jij hebt jouw 5S in een keer betaald bij de bezorger dit bedrag zal terug gestort worden op jouw rekening zodra de 5S retour is ontvangen, dan wordt namelijk de annulering van die order afgerond.

Weer super geregeld toch??

Jammer dat ze niet voor een Huawei kiest hahahaha

Fijne dag groet Richard.
Reputatie 1

Dit is waarom ik zo blij ben met Ben. Heel erg bedankt voor de service en dan kijk ik uit naar de mailtjes! Ontzettend prettig dat het zo wordt opgelost. Blije klant hier!

Mvg Isa Thissen
Reputatie 1

Weer super geregeld toch??

Jammer dat ze niet voor een Huawei kiest hahahaha

Fijne dag groet Richard.

Haha, trouwe apple gebruikster hiero..

Fijne dag!
Reputatie 7
Badge +7

Dit is waarom ik zo blij ben met Ben. Heel erg bedankt voor de service en dan kijk ik uit naar de mailtjes! Ontzettend prettig dat het zo wordt opgelost. Blije klant hier!

Mvg Isa Thissen

Aaah leuk om te lezen Isa! Heel erg graag gedaan #Benervoorjou 😃
Reputatie 1

Mvg Isa Thissen

Aaah leuk om te lezen Isa! Heel erg graag gedaan #Benervoorjou :D

Hallo, ik had nog een vraagje. Hoe lang kan het duren voordat ik die mailtjes tegemoet zie komen?

Mvg,
Isa Thissen
Reputatie 7
Badge +7
Ik kan me goed voorstellen dat je niet kunt wachten tot helemaal geregeld is Isa! Het kan 3 tot 5 dagen duren voor het verzoek is verwerkt, dit ligt er een beetje aan hoe druk ze het hebben op de afdeling. Ik zal jouw klantkaart in de gaten houden zodat ik je direct kan informeren zodra er meer bekend is.
Reputatie 1
Hallo,

Ik heb een aantal weken gewacht op mailtjes die ik tegemoet zou zien komen, maar ik heb tot dusver niks ontvangen. Uiteraard ben ik hier niet blij mee en maak ik me ook zorgen. Kan iemand me inlichten over de status van mijn verzoek? Het duurt nu namelijk bijna een maand....
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen Isa! Duizendmaal sorry dat het allemaal zo lang duurt. De melding die ik op 20-02 voor jou heb doorgezet is op 28-02 opgepakt door de afdeling, ik kan niet precies in zien wat ze doen, ik zie wel dat mijn collega jou op die dag een email heeft gestuurd:

Hallo Isa,
Jouw aanvraag voor het annuleren cq omruilen van jouw bestelling is nog in behandeling. Mijn excuses voor de vertraging.
Ik wens je een fijne dag toe!

Daar hebben we natuurlijk weinig aan omdat het geen concrete informatie bevat. Ze zijn voor het laatst gister (19 uur geleden) in de melding geweest die ik heb doorgezet maar wat er precies is gebeurd kan ik niet inzien. Ik heb de vraag gesteld voor een status update in de melding en hoop jou zo spoedig mogelijk van meer informatie te kunnen voorzien.
Reputatie 1
Hallo Rox,

Bedankt voor je reactie! Heb wederom nog een week gewacht maar helaas nog steeds niks vernomen. Ik begin (door mijn buitenlandse reis die ik binnenkort ga maken) een beetje haast te krijgen, aangezien ik dan alles geregeld wil hebben en niet met een kapotte telefoon wil lopen. Is er een manier om het proces nu te bespoedigen? Ik had namelijk wel verwacht dat het na een maand wel afgehandeld was.

Hopende op je begrip,

Mvg, Isa Thissen.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo Rox,

Bedankt voor je reactie! Heb wederom nog een week gewacht maar helaas nog steeds niks vernomen. Ik begin (door mijn buitenlandse reis die ik binnenkort ga maken) een beetje haast te krijgen, aangezien ik dan alles geregeld wil hebben en niet met een kapotte telefoon wil lopen. Is er een manier om het proces nu te bespoedigen? Ik had namelijk wel verwacht dat het na een maand wel afgehandeld was.

Hopende op je begrip,

Mvg, Isa Thissen.

Jeetje ik hoop ook dat er een beetje spoed achter gezet gaat worden.

Succes, groet Richard.
Reputatie 7
Badge +7
Oh jeetje Isa, ik schrik hier echt enorm van! Ik ben meteen gister in de mail boom geklommen en heb een arsenaal aan verschillende collega's opgetrommeld om ons hierbij te helpen, want een maand wachten is natuurlijk absurt! Ik zie dat mijn collega's jou hierop gister gelijk een email hebben gestuurd waar jij op jouw beurt (wel) heel snel op hebt gereageerd. De omruiling voor het toestel is eindelijk aangemeld en ik zie dat ze uit coulance de bijbetaling voor het toestel hebben laten vervallen.

Sorry dat het allemaal zo onwijs lang heeft moeten duren, ik ben heel teleurgesteld in de gang van zaken en ik ga intern de zweep eroverheen halen zodat dit nooit meer gebeurd! Het ontvangen van de AMP email zou niet langer dan 5 dagen mogen duren, kun jij mij laten weten of jij de email wel of niet hebt ontvangen binnen deze periode? Anders ga ik weer voor je op oorlogspad!
Reputatie 6
Badge +3
Oh jeetje Isa, ik schrik hier echt enorm van! Ik ben meteen gister in de mail boom geklommen en heb een arsenaal aan verschillende collega's opgetrommeld om ons hierbij te helpen, want een maand wachten is natuurlijk absurt! Ik zie dat mijn collega's jouw hierop gister gelijk een email hebben gestuurd waar jij op jouw beurt (wel) heel snel op hebt gereageerd. De omruiling voor het toestel is eindelijk aangemeld en ik zie dat ze uit coulance de bijbetaling voor het toestel hebben laten vervallen.

Sorry dat het allemaal zo onwijs lang heeft moeten duren, ik ben heel teleurgesteld in de gang van zaken en ik ga intern de zweep eroverheen halen zodat dit nooit meer gebeurd! Het ontvangen van de AMP email zou niet langer dan 5 dagen mogen duren, kun jij mij laten weten of jij de email wel of niet hebt ontvangen binnen deze periode? Anders ga ik weer voor je op oorlogspad!

Ja inderdaad Rox, het is absurd jij zegt het! Dat verwacht je inderdaad niet van BEN over het algemeen zíjn ze zo super snel!
Succes met het uitdelen van de zweepslagen?
Reputatie 1
Oh jeetje Isa, ik schrik hier echt enorm van! Ik ben meteen gister in de mail boom geklommen en heb een arsenaal aan verschillende collega's opgetrommeld om ons hierbij te helpen, want een maand wachten is natuurlijk absurt! Ik zie dat mijn collega's jou hierop gister gelijk een email hebben gestuurd waar jij op jouw beurt (wel) heel snel op hebt gereageerd. De omruiling voor het toestel is eindelijk aangemeld en ik zie dat ze uit coulance de bijbetaling voor het toestel hebben laten vervallen.

Hallo Rox,

Voor zo ver ik weet is het nu geregeld en heb binnen een paar uur een mailtje ontvangen van de AMP groep. Dit is gelukkig allemaal heel snel gegaan! 1 klein vraagje, wanneer ik mijn toestel omruil krijg ik het volledige bedrag wat ik betaald heb voor het toestel toch terug gestort he? Niet dat ik daar straks weer achteraan moet jagen..
Heel erg bedankt voor je moeite, dat is hetgene wat heeft geholpen!

Groetjes!
Reputatie 6
Badge +3

Hallo Rox,

Voor zo ver ik weet is het nu geregeld en heb binnen een paar uur een mailtje ontvangen van de AMP groep. Dit is gelukkig allemaal heel snel gegaan! 1 klein vraagje, wanneer ik mijn toestel omruil krijg ik het volledige bedrag wat ik betaald heb voor het toestel toch terug gestort he? Niet dat ik daar straks weer achteraan moet jagen..
Heel erg bedankt voor je moeite, dat is hetgene wat heeft geholpen!

Groetjes!

?

Reageer