Beantwoord

Unlock code

• 1 augustus 2018
  • 17 reacties
  • 715 keer bekeken

Hallo, ik heb ontdekt dat mijn telefoon niet simlock vrij is, nadat ik mijn nieuwe simkaart van Ben wou gebruiken. Zou ik de unlock code mogen, zodat ik mijn telefoon simlock vrij kan maken?
En hoe gaat dat in zijn werking?

Met vriendelijke groeten,

Mohamed Tahiri
icon

Beste antwoord door Jill 2 augustus 2018, 11:45

Hi Mohamed, op toestellen die wij hebben zit sinds 2012 geen simlock meer. Het kan natuurlijk zo zijn dat er toch een simlock op zit. Ik kan dan een unlock code voor je opvragen. Ik heb hier wel het IMEI nummer van het toestel voor nodig.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ah, dat is fantastisch nieuws! 😃 Ik wens je enorm veel plezier toe met je Ben abonnement.
Hallo,

Het is gelukt met de telefoonnummer en de abonnement. Bedankt allemaal voor jullie hulp!

Groeten van Mohamed.
Reputatie 5
Badge +12
Yes! Ik zie zelfs al dat jouw telefoonnummer morgen naar ons gaat worden overgezet 😃 Ik wens je hierbij alvast heel veel plezier toe met je Ben abonnement.
Super, bedankt!

Groeten van Mohamed.
Reputatie 5
Badge +7
Dankjewel! ik heb het verzoek om jouw nummer over te nemen verzonden naar jouw huidige provider. Je krijgt van ons binnen 5 werkdagen een e-mail met hierin meer informatie over nummerbehoud.
Mijn klantnummer bij mijn vorige provider is 10312442157.

Groeten van Mohamed.
Reputatie 5
Badge +7
Sorry Mohamed, mijn collega Wietske bedoelde het klant nummer dat je bij jouw vorige provider had.
Hallo,

Mijn klantnummer bij Ben is 1300034.

Groeten van Mohamed.
Reputatie 5
Badge +12
Ik wil dit graag alsnog voor je in gang zetten 🙂 Zou je mij alleen nog het klantnummer willen sturen van je huidige provider?
Hallo,

Ja, ik wil graag mijn telefoonnummer meenemen naar jullie. De nummer is 06[Edit: telefoonnummer verwijderd]
Groeten van Mohamed
Reputatie 5
Badge +12
Super, dan is dat in elk geval uitgesloten 😉 Ik heb gelijk even voor je nagekeken wat er dan aan de hand kan zijn en zie dat jouw abonnement nog niet actief is doordat er bij de bestelling is aangegeven dat je wilde overstappen met behoud van je telefoonnummer. Nummerbehoud is echter nog niet voor je aangevraagd. Klopt het inderdaad dat je je telefoonnummer wil meenemen naar ons toe?
Hallo,

Ik heb contact opgenomen met Tele2 en zij hebben voor mij uitgezocht of mijn telefoon simlock vrij is.
Uiteindelijk blijkt dat mijn telefoon toch simlock vrij is. Dat mijn Ben-simkaart niet werkt ligt blijkbaar niet aan of mijn telefoon simlock vrij is of niet. Ik weet alleen nu niet wat de oorzaak is dat mijn Ben-simkaart het nog steeds niet doet. Heeft u een oplossing?

Groeten van Mohamed
Reputatie 5
Badge +7
Hi Mohamed, als het toestel van Tele2 komt kan ik geen unlock code voor je opvragen. Je kunt hiervoor het best contact opnemen met Tele2.
Hallo,

Bedankt voor het bericht. Ik heb mijn telefoon via Tele2 aangeschaft. Als ik mijn simkaart plaats krijg ik geen foutmelding. Linksboven het scherm staat dan nog steeds 'Geen service', maar voor de rest krijg ik geen melding.

Groeten van Mohamed
Reputatie 5
Badge +12
Via welke provider heb je het toestel aangeschaft Mohamed? En wat voor foutmelding krijg je precies te zien wanneer je de simkaart plaatst?
Hallo Jill,

Bedankt voor het bericht. Mijn IMEI nummer is 3533[Edit: IMEI nummer verwijderd].
Als ik dan de unlock code krijg, wat moet ik vervolgens doen?

Groeten van Mohamed.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Mohamed, op toestellen die wij hebben zit sinds 2012 geen simlock meer. Het kan natuurlijk zo zijn dat er toch een simlock op zit. Ik kan dan een unlock code voor je opvragen. Ik heb hier wel het IMEI nummer van het toestel voor nodig.

Reageer