Beantwoord

Voorschot Servicenummer bij wijzigen abonnement

• 11 juli 2017
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste klantenservice,

Sinds februari heb ik een sim-only abonnement dat maandelijks opzegbaar is. Om te kunnen bellen naar servicenummers, heb ik een voorschot betaald van 100 euro. De facturen die ik nu krijg worden daarom niet afgeschreven, maar betaalt uit dat voorschot.

Nu wil ik mijn abonnement wijzigen naar een duur van 24 maanden (2 jaar) met dezelfde aantal belminuten/sms en MB's. Wat gebeurt er met het voorschot als ik mijn abonnement wijzig? Krijg ik dat terug gestort of blijft dat staan en worden toekomstige facturen weer van het restbedrag betaald?

Alvast hartelijk dank,
Martine
icon

Beste antwoord door Angelique 12 juli 2017, 11:50

Hoi MartineK, leuk dat je op het forum je vraag stelt! Destijds heb je er inderdaad voor gekozen om een voorschotbetaling te doen om te kunnen bellen naar 0900-nummers. Op dit moment staat er nog 28,69 euro open van de voorschotbetaling.

Als jij ervoor kiest om je abonnement te wijzigen of te verlengen, dan zullen de nieuwe maandkosten gewoon in mindering gebracht worden van het restbedrag zoals je sinds februari gewend bent 🙂
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi MartineK, leuk dat je op het forum je vraag stelt! Destijds heb je er inderdaad voor gekozen om een voorschotbetaling te doen om te kunnen bellen naar 0900-nummers. Op dit moment staat er nog 28,69 euro open van de voorschotbetaling.

Als jij ervoor kiest om je abonnement te wijzigen of te verlengen, dan zullen de nieuwe maandkosten gewoon in mindering gebracht worden van het restbedrag zoals je sinds februari gewend bent 🙂
Dank je wel! Dan ga ik 'm wijzigen in een duur van 2 jaar.
Reputatie 6
Badge +8
Top! Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust of laat het ons weten! Bij deze zal ik jouw topic sluiten.