Beantwoord

Waarom kan ik niet naar 0900 nummer bellen?

• 27 juli 2017
  • 5 reacties
  • 266 keer bekeken

Goedenavond,
Kunt u mij uitleggen waarom ik niet meer naar 0900 nummers zoals Ziggo of de Belastingdienst kan bellen? Graag onmiddellijk herstellen. Met vriendelijke groet, John de Vries
icon

Beste antwoord door Rox 3 augustus 2017, 12:32

Hoi devries.john10, sorry voor de wachttijden. Op al onze kanalen is het een stuk drukker waardoor het soms even kan duren voordat wij jou verder kunnen helpen.Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik heb jouw instellingen nagekeken in het systeem, er staat vanuit Ben geen blokkade op jouw simkaart voor bellen naar 0900 nummer.
Bekijk origineel

5 reacties

Wanneer mag ik een reactie tegemoet zien op mijn vraag over toegang tot servicenummers? Bellen naar Klantenservice is niet echt zinvol met wachttijden van meer dan een half uur
Nog steeds geen reactie.................. ook fijn, zo'n Forum.................
Nog maar eens een poging, inmiddels wederom uren verstreken
Prettig dit Forum als je al vanaf donderdagavond bezig bent een reactie te krijgen op een vraag. Zijn de Ben medewerkers op vakantie of zo?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi devries.john10, sorry voor de wachttijden. Op al onze kanalen is het een stuk drukker waardoor het soms even kan duren voordat wij jou verder kunnen helpen.Om te beginnen heb ik de titel van je topic iets aangepast zodat het voor andere bezoekers duidelijk is waar je vraag over gaat, en ik heb je topic naar het juiste subforum verplaatst om het forum netjes en overzichtelijk te houden. In onze huisregels kun je nalezen waar je topic en de titel aan moet voldoen.

Ik heb jouw instellingen nagekeken in het systeem, er staat vanuit Ben geen blokkade op jouw simkaart voor bellen naar 0900 nummer.

Reageer