Beantwoord

Wisselgesprek uitzetten

• 20 August 2018
  • 6 reacties
  • 1950 keer bekeken

Blijkbaar staat Wisselgesprek standaard aan. Ik wil dat niet. Als ik in gesprek ben en iemand anders belt mij, dan wil ik dat die oproep gelijk doorgeschakeld wordt naar mijn voicemail. Hoe stel ik dat in?
icon

Beste antwoord door Shanna 20 August 2018, 15:01

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi Reinier! Je kan deze optie zelf uitschakelen in je toestel. Dit kun je doen bij Instellingen > Oproep > Wisselgesprek. Laat je mij weten of het is gelukt?
Hoi Shanna,

Ik heb dit probleem ook met mijn Nokia 8.
Alleen zie ik nergens bij de instellingen Oproep staan.
Ook als ik zoek in de instellingen vindt mn telefoon niks.
Hoe kan ik het wisselgesprek toch uitzetten?

Groetjes,
Tamara
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Shanna,

Ik heb dit probleem ook met mijn Nokia 8.
Alleen zie ik nergens bij de instellingen Oproep staan.
Ook als ik zoek in de instellingen vindt mn telefoon niks.
Hoe kan ik het wisselgesprek toch uitzetten?

Groetjes,
Tamara

Hai Tamara, ik heb voor je nagekeken hoe je dit kunt doen via jouw toestel en heb de volgende menukeuzes gevonden: Menu > Instellingen > Bellen > Oproep > Oproep in wachtrij > Uitschakelen
Laat je mij weten of het gelukt is?
Hoi Wietske,

Helaas heb ik in mijn instellingen geen bellen of oproep staan. Ook in de handleiding vind ik niks terug hierover. In de handleiding van de nokia 8 sirocco staat het wel, maar die werkt schijnbaar ander dan de gewone nokia 8.
Ik zal de vraag eens bij Nokia neerleggen.

Groetjes,
Tamara
Zojuist contact gehad met nokia, zij zeggen dat mn provider dit heel simpel kan uitzetten, dat het niet op mijn mobiel zit.
Dussssss, en nu?
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Tamara! Wisselgesprekken tijdens de oproep kunnen wij niet uitschakelen. Het enige wat wij kunnen uitschakelen is de doorschakeling naar voicemail.

Reageer