Beantwoord

Alcatel 2038 hoe wijzig ik mms instelling in sms

• 6 november 2018
  • 6 reacties
  • 1010 keer bekeken

Kan niet Smsen op mijn simpele alcatel 2038. Heb onbeperkt sms en bellen zonder internet)
waarom kan ik niet smsén op mijn alcatel 2038.
Er staan namelijk geen opties bij om sms aan te vinken. Wel mms kan je aanvinken, deze staat nu op t-mobile. Is dit wel goed? Want er staat ook een optie bij van mms Ben maar ik heb geen contract voor mms..Terwijl er eigenlijk een keuze bij had moeten staan sms Ben.
icon

Beste antwoord door Jill 6 november 2018, 13:53

Hi Hoeksemahetnet, fijn dat je er al uit bent! De MMS instellingen kun je het beste aanpassen naar BEN. Het is echter niet aan te raden om een MMS te versturen, deze vallen namelijk niet binnen de bundel.
Bekijk origineel

6 reacties

Kan niet Smsen op mijn simpele alcatel 2038. Heb onbeperkt sms en bellen zonder internet)
waarom kan ik niet smsén op mijn alcatel 2038.
Er staan namelijk geen opties bij om sms aan te vinken. Wel mms kan je aanvinken, deze staat nu op t-mobile. Is dit wel goed? Want er staat ook een optie bij van mms Ben maar ik heb geen contract voor mms..Terwijl er eigenlijk een keuze bij had moeten staan sms Ben.

Inmiddels is duidelijk dat ik wel kan smsén maar dan alleen via mijn bestaande contacten. Toch wil ik weten of de instelling t-mobile mms aangevinkt moet blijven en of dit gewijzigd moet worden in Ben mms.
(T-mobile heeft namelijk dit voor mij gedaan)
Reputatie 5
Badge +7
Hi Hoeksemahetnet, fijn dat je er al uit bent! De MMS instellingen kun je het beste aanpassen naar BEN. Het is echter niet aan te raden om een MMS te versturen, deze vallen namelijk niet binnen de bundel.
Dank Jill voor je reaktie,
Kan ik ook alles wat met mms instellingen te maken heeft uitzetten, voor de zekerheid.(ook mms Ben).
Dit heeft neem ik aan geen gevolgen voor het sms.

groetjes Marjorie
Reputatie 5
Badge +7
Nee dat heeft inderdaad geen gevolgen! Je kunt dan gewoon blijven smsen
alsnog bedankt Jill voor je antwoord!!!
groetjes Marjorie
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan namens mijn collega Jill. Ik wens je een fijne dag!

Reageer