Beantwoord

Foto importeren op mijn Moto G5

• 9 april 2018
  • 11 reacties
  • 1174 keer bekeken

Reputatie 1
Pas in het bezit van Motorola MotoG5 plus via abonnement bij BEN.
Nu wil ik gezichten bij de contacten plaatsen, dit geprobeerd via usb kabel
vanuit mijn laptob Windows10. Het lukt mij niet, graag je help.
icon

Beste antwoord door gezlor 10 april 2018, 09:39

Tijdens de film toch nog de oplossing gevonden😙 n.l. i.p.v. Foto's overzetten heb ik de tweede keus gedaan "Bestanden overbrengen" Het ging mij om de foto's maarja.....Dit draadje mag op slot, nogmaals bedankt alle voor het meedenken!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

11 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Ai, wat onwijs onhandig gezlor! Ik kan me goed voorstellen dat je hier onwijs van baalt. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik totaal niet bekend ben met Motorola toestellen als die hard Samsung fan. In dit geval kun je het beste even contact opnemen met de fabrikant van je toestel, zij kennen de telefoon immers het best ;)

Ik zal jouw topic open laten staan, wie weet heeft een van de andere community leden wel de gouden tip!
Reputatie 1
Toch bedankt voor de reactie, ik ga verder snuffelen
Reputatie 5
Badge +4
Even een vraag. Lukt het wel de foto's als afbeeldingen (map) te plaatsen op de telefoon? De USB opslag telefoon / sd is herkent en verbonden?
Reputatie 1
Ik zie nog wel op de Moto een paar foto's van mijn oude Lumia Windows, maar ook een heleboel die niet open kunnen, vreemd?
Als ik foto van mijn laptop wil overbrengen naar de Moto, krijg ik de melding "Het apparaat antwoord niet
meer of de verbinding met de App.is verbroken ??) Terwijl ik beide heb verbonden via USB
Maar ik moet toch nog iets aanklikken, maar wat en welke ?
Reputatie 5
Badge +4
Je hebt de telefoon verbonden met de computer hij is herkent maar volgens mij, ik ken je telefoon niet, moet je daarna de telefoon, het scherm, weer activeren om de usb opslag te accepteren waarmee telefoon en sd worden herkend op de computer. Anders kunnen geen gegevens worden overgebracht.
Reputatie 1
Ook dat had ik gedaan n.l. USB gebruiken voor het volgende- aangeklikt 'Foto's overzetten'
Reputatie 5
Badge +4
Heb je het ook anders geprobeerd? SD in kaarthouder, in computer plaatsen. Foto's naar sd kopiëren, daarna de sd terug in telefoon.
Reputatie 1
bedankt @Snoeshaantje Maar dat moet ik morgen maar gaan proberen, moet nu met de vrouw filmkijken
Reputatie 5
Badge +4
Je bedoelt je mag genieten van een film samen met je vrouw.
Toch?😉
Reputatie 1
Nou ja genieten...sssssst
Reputatie 1
Tijdens de film toch nog de oplossing gevonden😙 n.l. i.p.v. Foto's overzetten heb ik de tweede keus gedaan "Bestanden overbrengen" Het ging mij om de foto's maarja.....Dit draadje mag op slot, nogmaals bedankt alle voor het meedenken!