Beantwoord

Hoe kan ik een account maken

• 25 september 2018
  • 3 reacties
  • 910 keer bekeken

Ik heb heel veel keer bij inloggen pagina om een gebruik naam aanvragen. Maar nooit een email krijgen, ook niet in spam!
hoe kan ik een account maken zonder email ontvangen?
icon

Beste antwoord door Wietske 5 november 2018, 09:56

Oeps, ik zie dat je jouw privégegevens nu openbaar op onze Community hebt geplaatst! Op deze manier zijn jouw gegevens voor iedereen in te zien, vandaar dat ik deze heb verwijderd uit jouw vorige reactie. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met daarin de gebruikersnaam en een mail met een link om een wachtwoord aan te maken. Ik hoor graag van je of je deze hebt ontvangen. Controleer voor de zekerheid ook de spamfolder!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Chunling Xu, dat is niet handig. Ik ga je helpen. Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw telefoonnummer,geboortedatum en postcode/huisnummer? Alvast bedankt.
Hire is mijn telefoon nummer o6[Edit: telefoonnummer verwijderd]
En geboortedatum 01-01-1978
Porstcode [Edit: adresgegevens verwijderd]
Reputatie 5
Badge +12
Oeps, ik zie dat je jouw privégegevens nu openbaar op onze Community hebt geplaatst! Op deze manier zijn jouw gegevens voor iedereen in te zien, vandaar dat ik deze heb verwijderd uit jouw vorige reactie. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met daarin de gebruikersnaam en een mail met een link om een wachtwoord aan te maken. Ik hoor graag van je of je deze hebt ontvangen. Controleer voor de zekerheid ook de spamfolder!

Reageer