Beantwoord

Is de OnePlus 6 geschikt voor Ben?

• 17 mei 2018
  • 5 reacties
  • 1183 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 3 reacties
Hoi,

Werkt de OnePlus 6 telefoon op het Ben netwerk? En werkt VoLTE en VoWiFi ook?

Groetjes ☺
icon

Beste antwoord door Rox 17 mei 2018, 10:14

Jazeker 😃 Bij Ben maken wij gebruik van het T-Mobile netwerk, ik heb het even voor je gedubbelcheckt maar met de OnePlus 6 kun jij zonder problemen gebruik maken van het best geteste netwerk van Nederland!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Jazeker 😃 Bij Ben maken wij gebruik van het T-Mobile netwerk, ik heb het even voor je gedubbelcheckt maar met de OnePlus 6 kun jij zonder problemen gebruik maken van het best geteste netwerk van Nederland!
Fantastisch :)

Ik was namelijk even bang dat VoLTE en VoWiFi eerst softwarematig moet worden gecertificeerd voordat dit zou werken (aangezet).

Kennelijk hoeft dat dus niet op het T-Mobile netwerk?
Reputatie 7
Badge +7
Oh de vorige collega had mij blijkbaar verkeerd begrepen Y_Y, ik krijg nu van een andere collega te horen dat jij de OnePlus 6 wel kunt gebruiken op het T-Mobile netwerk maar: 'Voice over LTE en Voice over Wifi. Hij wil dus weten of voice over 4G gaat maar dat is nog niet mogelijk bij T-mobile en dus bij BEN ook niet @Rox Hij zal het dus moeten uitschakelen op zijn toestel'.

De VoLTE & VoWiFi zijn dus niet beschikbaar bij ons op het netwerk. Zo leer ik ook elke dag iets nieuws!
Eh Rox, praat je in jezelf, tegen jezelf en via die 3e persoon die jezelf is tegen mij? Misschien nog even lezen wat je schrijft ;)

Hoe dan ook, ik snap wat je bedoeld en samengevat:
De OnePlus 6 werkt wel op het netwerk van Ben (= T-Mobile) maar zowel VoLTE als VoWiFi werken niet.
Reputatie 7
Badge +7
Oh haha het staat een beetje gek maar ik kopieerde het bericht wat ik van mijn collega had ontvangen 😉 Jouw samenvatting klopt inderdaad, of T-Mobile/Ben deze diensten in de toekomst wel gaat aanbieden durf ik je niet te zeggen. Wel vermelden we dit soort klantvragen altijd in het systeem zodat ze weten waar de wensen en behoeften van onze klanten liggen.

Reageer