Beantwoord

Oneplus 5T en Ben

• 14 mei 2018
  • 5 reacties
  • 889 keer bekeken

Hallo
Vandaag is na nummerbehoud mijn abonnement geactiveerd. Mijn Ben-simkaart is geactiveerd en mijn oude kaart doet het niet meer. Via wifi kan ik whats app en mail ontvangen, maar niet via data. Bellen of gebeld worden kan ook niet.Niet buiten, niet binnen. De melding is dat ik geen netwerk heb. De simkaart doet het in een andere telefoon wel. Een andere simkaart doet het wel in mijn Oneplus telefoon. Handmatig data instellen, werkt niet. Vergeleken met iemand anders die een zelfde probleem had. Deze persoon had een screenshot geplaatst van het toegangspunt; werkt ook niet. Ik vind dit heel vervelend en wil gewoon met mijn telefoon aan de slag. Hoop dat ik snel een werkende oplossing aangeboden krijg.
Hartelijke groet,
Annemarie1
icon

Beste antwoord door annemarie1 15 mei 2018, 10:37

Dag Angelique, dank je wel voor je reactie. Als ik mijn telefoon herstart moet ik idd een code invoeren om de simkaart te ontgrendelen.

Vanmorgen vroeg, thuis, kon ik wel bellen, maar data deed het niet. Nu schrijf ik dit bericht op mijn telefoon. En ik heb de data aangezet.... Daar staat nu ineens 4G.... Zou het een wonderbaarlijke genezing zijn? Ik ben nu buiten en in de stad.... Ben benieuwd wat er gebeurt als ik thuis ben (dorp) vanavond.

Groeten Annemarie
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Annemarie, jeetje wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van het Ben abonnement in je nieuwe toestel! Uit jouw verhaal begrijp ik dat je de Ben simkaart al in een ander toestel had geprobeerd om te achterhalen of de problemen daardoor kwamen. Gelukkig blijkt het niet aan de Ben simkaart te liggen, en begrijp ik uit jouw verhaal dat je een simkaart in je toestel hebt geprobeerd, dat leverde ook geen problemen op.. Toch gek! Een van de twee zou een antwoord moeten geven op de vraag: zit er een defect, of een fout in het toestel of de simkaart.

Het zou ook een combinatie kunnen zijn van het toestel en de Ben simkaart als bovenstaande informatie juist is. Als dat het geval is, dan ben ik benieuwd of je de mogelijkheid krijgt om de pincode van de Ben simkaart in te voeren als je het toestel herstart. Krijg jij deze mogelijkheid?
Dag Angelique, dank je wel voor je reactie. Als ik mijn telefoon herstart moet ik idd een code invoeren om de simkaart te ontgrendelen.

Vanmorgen vroeg, thuis, kon ik wel bellen, maar data deed het niet. Nu schrijf ik dit bericht op mijn telefoon. En ik heb de data aangezet.... Daar staat nu ineens 4G.... Zou het een wonderbaarlijke genezing zijn? Ik ben nu buiten en in de stad.... Ben benieuwd wat er gebeurt als ik thuis ben (dorp) vanavond.

Groeten Annemarie
Reputatie 6
Badge +8
Laten we het hopen dat dit vol blijft houden, Annemarie! Mocht je nog problemen ondervinden, trek dan gerust nog even aan de bel!
Helaas. Thuis geen signaal. Ik heb geen data en ik kan niet bellen of gebeld worden. Bij herstarten kan ik een code voor de simkaart ingeven. Meldingen zijn: geen verbinding en geen mobiel netwerk.

Wat te doen?
Groeten
Annemarie
Reputatie 7
Badge +7
Hmm Annemarie, het probleem lijkt dus jouw locatie te zijn. Het lijkt mij verstandig om onze technische dienst eens mee te laten kijken. Ik wil je vragen om op onze dekkingskaart jouw adres op te zoeken, als je dit hebt gedaan kun je op een knop 'meld een probleem' drukken. Als je het formulier wat verschijnt wil invullen en versturen kunnen onze techneuten voor je uitzoeken waar jij op je thuis adres geen verbinding hebt en dit voor je oplossen.

Reageer