Sim kaart na 2 weken kapot

• 28 januari 2018
  • 3 reacties
  • 1000 keer bekeken

Ik heb via China een xiaomi redmi note 4x gekocht met deca core. Nu bleek na 2 weken mijn sim kaart kapot te zijn, was een oude dus, heb ik een nieuwe besteld. En na 2 weken weer kapot, dus opnieuw besteld en na 2 weken weer kapot. Probleem ligt dus aan de telefoon. Ontvangst was prima toen die het deed. Nu was er op internet een forum over mec-request en T-mobile sim kaarten. Vraag ik me dus af hebben de sim kaarten van ben.nl dat dan ook. Want dan kun je beter dat merk niet kopen. Iemand die dit weet??

Dit topic is gesloten

3 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ik heb via China een xiaomi redmi note 4x gekocht met deca core. Nu bleek na 2 weken mijn sim kaart kapot te zijn, was een oude dus, heb ik een nieuwe besteld. En na 2 weken weer kapot, dus opnieuw besteld en na 2 weken weer kapot. Probleem ligt dus aan de telefoon. Ontvangst was prima toen die het deed. Nu was er op internet een forum over mec-request en T-mobile sim kaarten. Vraag ik me dus af hebben de sim kaarten van ben.nl dat dan ook. Want dan kun je beter dat merk niet kopen. Iemand die dit weet??

Ik denk dat die al de simkaarten kapot maakt.
Maar dat is maar wat ik denk.
Ik ben erg benieuwd!

Groet Richard.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi rshonders! Ik ben zelf niet bekend met dit merk telefoon, ik zou dus ook niet weten of deze telefoon in staat is om Ben simkaart kapot te maken 😉 Ik zal jouw topic open laten staan zodat andere forumbezoekers hier hun input kunnen achterlaten!
Bedankt voor jullie reacties,
Heb nu zowel voor langere tijd een kpn sim evenals een Vodafone sim gebruikt. Geen probleem ervaren.
Al met al is dus duidelijk dat t-mobile (ben.nl) toch gebruikt maakt van de mec-request. Uiteindelijk toch goed oppassen met wat je dus importeerd.

Wat mij betreft kun je de topic sluiten.