Beantwoord

Problemen na aankoop refurbished telefoon

• 13 juli 2017
  • 7 reacties
  • 1151 keer bekeken

• Ben op dreef
  • 3 reacties
Ik heb een refurbished telefoon besteld en tot heden kan ik er niks mee
Geen service staat links boven
Ik ben naar jullie filiaal in boogaard gegaan en daar blijken jullie niet meer te zitten
En daar jullie alleen maar tot 17:00 beschikbaar zijn kon ik niet bellen en ook niet op zaterdag
Ik zit nu meer dan een week met een telefoon dat het niet doet
Ik ben inmiddels met vakantie gegaan en ben pas over een maand terug
Hoe kan dit opgelost worden?
Ik zou het toestel graag willen retourneren en afzien van de koop maar daar ik met vakantie ben
In het buitenland gaat dit niet meer lukken
Ik ben echt niet blij.

Hoop snel van julie te horen

Judith Lacle
icon

Beste antwoord door Rox 20 juli 2017, 12:45

Hoi Judith, ik ben ook even het systeem ingedoken voor je en zie dat jij je telefoon via BelSimpel hebt. Niet via Ben dus. Jouw abonnement en bundels lopen via Ben. Maar de garantie van je toestel via Belsimpel.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

7 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Judith Lacle, jeetje wat enorm vervelend om te lezen dat jouw toestel niks meer doet! Ik heb jouw topic voor nu even verplaatst naar het onderwerp beëindigen en annuleren.

Uit jouw bericht begrijp ik dat jij je toestel hebt genomen bij een andere (online) winkel dan de Ben website. In jouw geval zou je contact moeten opnemen met de winkel waar jij je toestel hebt gekozen. Toch zou ik nog graag voor je na willen kijken of de problemen niet zijn ontstaan door een andere reden. Zou je mij het Ben ordernummer (333....) kunnen sturen?
Mijn telefoon heeft nadat ik het heb ontvangen nooit gewerkt. Ik heb het via het internet besteld dus niet via een winkel
Ik dacht dat jullie in de boogaard zaten maar blijkt niet meer zo te zijn.
En daar ik nu in het buitenland zit kan ik momenteel niks doen
De ordernr heb ik niet bij me. Die kan ik naar jullie sturen pas als ik weer thuis ben
Reputatie 6
Badge +8
Ahh flink balen, Diti. Als je het toestel via een andere winkel hebt besteld dan via de Ben webshop, dan zou je echt even contact met hun moeten opnemen, zij kunnen jou verder helpen met de problemen die je hebt. Ik wil je een heel fijn verblijf wensen in het buitenland!
Hallo Angelique. Ik dacht dat ik duidelijk heb aangegeven dat ik de telefoon niet via een andere winkel heb gekocht maar direct bij Ben via het internet
Nadat ik de telefoon heb ontvangen en de telefoon deed het niet ben ik naar wat ik dacht dat het een Ben filiaal was ,gegaan in de winkelcentrum Boogaard. Daar konden ze me niet helpen daar het geen Ben winkel blijkt te zijn. Jullie zitten niet meer in de Boogaard
Daar jullie niet beschikbaar zijn na 17:00 en ook niet op zaterdag kon ik jullie niet meer bellen daar ik met vakantie ging op zondag

Pas de 8ste augustus ben ik weer in Nederland
Dan kan ik jullie proberen te bereiken via het 0900 nummer om dit probleem op te lossen
En de telefoon te retourneren.

Mvg. Judith
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Judith, ik ben ook even het systeem ingedoken voor je en zie dat jij je telefoon via BelSimpel hebt. Niet via Ben dus. Jouw abonnement en bundels lopen via Ben. Maar de garantie van je toestel via Belsimpel.
Dan moet Bensimpel mailen? Kan ik hen telefonisch bereiken?
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Diti. Als je het woord Belsimpel klikt in mijn vorige bericht wordt je doorgelinkt naar hun klantenservice pagina.