Sticky

Alle vragen omtrent de reparatie

• 30 november 2016
  • 38 reacties
  • 11821 keer bekeken

Toon eerste bericht

38 reacties

Reputatie 4
Badge +6
mijn iphone zegt dat ookal heb ik er een simkaart in zitten dat hij aan het zoeken is ik heb al een nieuwe simkaart gekocht maar nog steeds zegt hij dat hij aan het zoeken is ik heb al met apple contact gehad maar zij zeggen dat het aan de iphone ligt en dat het al een jaar is nadat ik mijn iphone gekocht heb en dat zij dus niet meer de garantie op zich nemen en dat BEN de garantie voor de reparatie op zich neemt na het eerste jaar hoe kom ik bij die garantie?

Hoi Allard, wat jammer om te horen dat je toestel defect is 😞 Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic, omdat hier alle vragen over reparatie aangekaart worden. Mocht je nog vragen hebben over een reparatie weet je mij te vinden.

Groetjes, Jolijn
Hoi,

In februari vorig jaar heb ik de sony xperia m5 gekocht bij jullie.
Nu heb ik sinds 2 weekjes problemen met bellen. ik hoor de andere kant niet, alleen als ik hem op de luidspreker zet.
nu heb ik al een andere simkaart erin gedaan en nog steeds hetzelfde probleem.
ik wil hem graag naar jullie opsturen zodat er naar kan worden gekeken.
Reputatie 3
Badge +1
Hoi,

In februari vorig jaar heb ik de sony xperia m5 gekocht bij jullie.
Nu heb ik sinds 2 weekjes problemen met bellen. ik hoor de andere kant niet, alleen als ik hem op de luidspreker zet.
nu heb ik al een andere simkaart erin gedaan en nog steeds hetzelfde probleem.
ik wil hem graag naar jullie opsturen zodat er naar kan worden gekeken.

Dat kan ik me goed voorstellen, Irene.
Je kan je toestel zelf via Dr. Mobile ter reparatie aanbieden.
Indien je hier zelf nog hulp bij wil dan hoor ik dat graag van je.
Ik heb een Huawei P8 lite van jullie plus een abonnement.
Sinds vorige week maandag krijg ik geen verbinding meer met mijn wifi netwerken. Al meerdere keren proberen opnieuw te verbinden, wachtwoord telkens opnieuw ingegeven, maar niets.
Zelfs meerdere keren netwerk gereset, ook zonder resultaat.
En als laatste ook nog de telefoon terug gebracht naar fabrieksinstellingen wederom zonder resultaat.
ik weet het nu niet meer....vertel me maar wat ik nog kan doen.
MVG Mandy
Reputatie 4
Badge +6
Hoi Mandy, bedankt voor je bericht. In dat geval raad ik je aan om je toestel aan te bieden ter reparatie bij Dr. Mobile, in de link die hierboven is gegeven. Mocht je hier nog vragen over hebben hoor ik het natuurlijk graag.

Groetjes, Jolijn
Goedemorgen,

Sinds vandaag kan ik mijn telefoon niet meer opladen. Meerdere opladers geprobeerd, maar het probleem zit hem in de telefoon zelf.
De website is niet overzichtelijk. Hoe kan ik mijn telefoon opsturen voor reparatie?
Hoe zit het qua garantie?
Ik hoor graag z.s.m. van Ben,

Bij voorbaat Dank,
Vrouke
Reputatie 7
Badge +7
Goedemorgen,

Sinds vandaag kan ik mijn telefoon niet meer opladen. Meerdere opladers geprobeerd, maar het probleem zit hem in de telefoon zelf.
De website is niet overzichtelijk. Hoe kan ik mijn telefoon opsturen voor reparatie?
Hoe zit het qua garantie?
Ik hoor graag z.s.m. van Ben,

Bij voorbaat Dank,
Vrouke

Hoi zoetelief_dewit, ik heb je vraag even verhuisd naar een ander topic. Hier vind je alle antwoorden over het repareren van je mobiele telefoon!
Hallo.
Mijn huawei p8 lightvind geen wifi en Bluetooth meer.
Al van alles gedaan nieuwste update, fabrieksinstellingen.
Ik lees overal dat het een veel voorkomend probleem is van huawei. Ik wil dit graag gemaakt hebbenwant internet is zo op.
Reputatie 7
Badge +7
Hallo.
Mijn huawei p8 lightvind geen wifi en Bluetooth meer.
Al van alles gedaan nieuwste update, fabrieksinstellingen.
Ik lees overal dat het een veel voorkomend probleem is van huawei. Ik wil dit graag gemaakt hebbenwant internet is zo op.

Alle informatie de je nodig hebt om je toestel aan te melden ter reparatie vindt je in het bovenstaande topic.
Hey! Mijn samsung galaxy s6 doet het niet meer. Sinds kort blijft mijn knop om apps af te sluiten vast hangen. Met het gevolg dat als ik een app wil openen en dat mijn telefoon deze dus weer wilt afsluiten. Op internet lees ik dat dit een veel voorkomend probleem is bij de samsung galaxy s6. Valt dit in de garantie? En waar kan ik mijn telefoon aanmelden voor reparatie. lees alleen dat ik hem bij DR Mobile kan inleveren voor de reparatie alleen ben ik dan mijn garantie kwijt bij jullie? kunnen jullie mijn veder helpen? ik heb nu namelijk een telefoon waar ik nog een jaar aan vast zit maar deze dus niet kan gebruiken?
Reputatie 6
Badge +8
Hey! Mijn samsung galaxy s6 doet het niet meer. Sinds kort blijft mijn knop om apps af te sluiten vast hangen. Met het gevolg dat als ik een app wil openen en dat mijn telefoon deze dus weer wilt afsluiten. Op internet lees ik dat dit een veel voorkomend probleem is bij de samsung galaxy s6. Valt dit in de garantie? En waar kan ik mijn telefoon aanmelden voor reparatie. lees alleen dat ik hem bij DR Mobile kan inleveren voor de reparatie alleen ben ik dan mijn garantie kwijt bij jullie? kunnen jullie mijn veder helpen? ik heb nu namelijk een telefoon waar ik nog een jaar aan vast zit maar deze dus niet kan gebruiken?

Hoi Melissa, ahhh dat meen je niet. Balen dat je toestel niet meer werkt zoals dat zou moeten.. Jouw toestel is aan te melden via Dr. Mobile, daarbij blijf jij de garantie van je toestel behouden. Of dit specifieke geval valt onder de garantie, durf ik niet te vertellen. Dit gaat het reparatiecentrum achterhalen!
Beste,

Mijn iPhone 5s doet het sinds een week niet meer. Volgens Apple Genius doet het apparaat het wel maar is het scherm stuk. Gisteren met een van jullie medewerkers dit uitgebreid besproken - goed geholpen -. Mobiel zou opgestuurd moeten worden. Daartoe moest ik eerst de functie "zoek mijn iPhone" via iCloud uitzetten en dat heb ik gedaan en ook de verbinding tussen iCloud en mobiel afbreken - dat heb ik ook gedaan. Daarna kon de medewerker de mobiel nog niet aanmelden omdat de functie nog steeds aan zou staan. Ik heb toen ook de "zoek mijn iPhone" van mijn vervangende mobiel uitgeschakeld waarna de verbinding verbroken werd en ik thuis een poos zoet was met het opnieuw installeren van een "nieuwe mobiel'- oude back up deed het niet meer. Nu de vraag: kan ik het toestel zelf ter reparatie aanbieden bij dr.Mobile ? en hoe volgt Ben dan de reparatie als garantie geldig is?

Graag hoor ik hierover, vr.groet Gerrit
Reputatie 6
Badge +8
Beste,

Mijn iPhone 5s doet het sinds een week niet meer. Volgens Apple Genius doet het apparaat het wel maar is het scherm stuk. Gisteren met een van jullie medewerkers dit uitgebreid besproken - goed geholpen -. Mobiel zou opgestuurd moeten worden. Daartoe moest ik eerst de functie "zoek mijn iPhone" via iCloud uitzetten en dat heb ik gedaan en ook de verbinding tussen iCloud en mobiel afbreken - dat heb ik ook gedaan. Daarna kon de medewerker de mobiel nog niet aanmelden omdat de functie nog steeds aan zou staan. Ik heb toen ook de "zoek mijn iPhone" van mijn vervangende mobiel uitgeschakeld waarna de verbinding verbroken werd en ik thuis een poos zoet was met het opnieuw installeren van een "nieuwe mobiel'- oude back up deed het niet meer. Nu de vraag: kan ik het toestel zelf ter reparatie aanbieden bij dr.Mobile ? en hoe volgt Ben dan de reparatie als garantie geldig is?

Graag hoor ik hierover, vr.groet Gerrit

Hallo Gerrit, vervelend dat jouw toestel ter reparatie verzonden moet worden met deze problemen. De reparatie is inderdaad zelf aan te melden via Dr. Mobile. Op de Ben website lees je er meer over.

Reageer