Sticky

Hoe verloopt het reparatie proces?

  • 29 augustus 2016
  • 1 reactie
  • 1003 keer bekeken

Reputatie 4
  • Ben nieuwsgierig*
  • 0 reacties
  • Ben zorgt er voor dat je mobiele telefoon eerst wordt onderzocht om de aard van het defect vast te stellen.
  • Na het onderzoek ontvang je een prijsopgave voor de onderzoekskosten en de reparatie. Pas na jouw akkoord op deze prijsopgave wordt de reparatie aan de mobiele telefoon uitgevoerd en ontvang je de mobiele telefoon gerepareerd retour.
  • Als je geen akkoord geeft, dan ontvang je de mobiele telefoon ongerepareerd retour. Je bent dan wel onderzoekskosten verschuldigd
.

Er zijn situaties dat de reparatie kosteloos wordt uitgevoerd. Dit gebeurt als uit het vooronderzoek blijkt dat de mobiele telefoon ondeugdelijk was op het moment dat de mobiele telefoon (na aankoop) aan jou is geleverd. Wanneer de mobiele telefoon defect is geraakt door eigen toedoen of nalaten, zoals in de meeste gevallen van vocht-, val-, druk- of stootschade, dan kun je geen aanspraak maken op een kosteloze reparatie van je mobiele telefoon. Ook als de gemiddelde levensduur van de mobiele telefoon (24 maanden na aankoop van je mobiele telefoon) is verstreken, dan kun je geen aanspraak maken op een kosteloze reparatie.
Zie voor meer informatie de Ben reparatievoorwaarden.
Wanneer je je mobiele telefoon via Dr. Mobile hebt aangemeld ter reparatie, dan kan het zijn dat het reparatie proces op een andere manier verloopt. Meer informatie vind je op de website van Dr. Mobile.

1 reactie

Reageer