Beantwoord

Oneens met beoordeling Dynafix

  • 6 september 2018
  • 5 reacties
  • 808 keer bekeken

Wat gebeurt er als je het niet eens ben met het advies van dynafix over een reparatie.
Hoe reageert BEN dan.
icon

Beste antwoord door Wietske 7 september 2018, 15:25

Hoi Kees, wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met de beoordeling van de reparatie door Dynafix! Mocht je dat willen dan kan je kiezen voor een second opinion bij een gecertificeerd reparatiebedrijf. Zij kunnen het toestel dan nogmaals nakijken volgens onze reparatievoorwaarden. Mocht dan blijken dat het toestel wel binnen de garantie gerepareerd kan worden dan zullen we de onderzoekskosten bij Dynafix voor je gaan vergoeden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Kees, wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met de beoordeling van de reparatie door Dynafix! Mocht je dat willen dan kan je kiezen voor een second opinion bij een gecertificeerd reparatiebedrijf. Zij kunnen het toestel dan nogmaals nakijken volgens onze reparatievoorwaarden. Mocht dan blijken dat het toestel wel binnen de garantie gerepareerd kan worden dan zullen we de onderzoekskosten bij Dynafix voor je gaan vergoeden.
Kan ik het toestel niet meteen naar dat ander bedrijf sturen applstore bijvoorbeeld om dat het om een iphone gaat
Reputatie 5
Badge +12
Ook dat is een optie inderdaad omdat je via Apple ook altijd een standaard garantie hebt 🙂
Waarom mag dat dan niet en moet hij eerst naar Danyfix.
En er is een probleem apple geeft 1jaar garantie en Ben 2 jaar.
Reputatie 6
Badge +4
Dat klopt ten dele. Lees dit maar eens. Het is in strijd met het Europees consumentenrecht waar je recht hebt op 2 jaar garantie. Je hebt als consument recht op een deugdelijk toestel.
Reputatie 3
Badge +2
Wat bedoelje precies? Je kan je toestel ook naar Apple brengen voor de reparatie. Ieder bedrijf mag inderdaad zelf zijn garantietermijn bepalen, Ben heeft gekozen voor twee jaar garantie 🙂

Reageer